Nastavení serveru v emailovém klientu

Vyřešeno358 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Když si chci nastavit třeba v mobilu v gmailu schránku pro svůj email na Wedosu musím vždy psát ten dlouhý název serveru wedos, který mi byl přidělen? U dřívějšího poskytovatele stačilo napsat jen název vlastněné domény , ke které jsou schránky vytvořeny např. proslunena.cz. Opisování  dlouhého názvu wedos.net  s pomlčkami a čárkami a to pro každou schránku a pro každého poštovní klienta mě zdržuje a  už opravdu s.e.r.e ! Není u Vás nějaké jednodušší řešení ?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2021
0
20.79K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Pro konfiguraci je skutečně potřeba zadat kompletní specifikaci našich serverů a portů.

Zkontrolujte, prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/

Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL

POP3 – 995/SSL

SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS

SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS

SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.

JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2021