Nechodí e-maily, + nastavení outlook 2013

Vyřešeno943 zhlédnutíWebhostingemail gmail outlook 2013
0

Dobrý den!

Prosím, z nějakého neznámého důvodu se mi nedoručují e-maily do gmailových schránek. Zkoušela jsem na centrum a tam zpráva došla, ale ani na jednu z mých gmailových adres nedorazila. Prohledala jsem i složky hromadné, spam a prostě vše – nikde ani památky. Jak je to možné? A hlavně, jak to opravit?

A druhý dotaz – jak nastavím Outlook 2013, abych z něj mohla vyřizovat veškerou wedosáckou poštu? Mám vše přesměrované na gmail, ale tam to právě z nějakého důvodu nefunguje. 🙁 Pošta mi přijde, ale když odpovím, tak mám smůlu – nikam nedorazí.

Díky a pěkný den!

JSK*

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2022
0
91.72K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2022
0

Dobrý den,

máme úplně stejný problém. Emaily odeslané na gmail se nám vrací jako nedoručené s chybou „Messages missing a valid messageId header are not accepted“. MX záznamy jsem kontroloval a jsou OK. Emaily na adresy mimo gmail se odesílají správně.

Děkuji.

Role: Zákazník
VK105720 publikoval nový komentář 14. 10. 2022
0
8.69K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud si přejete odesílat emaily skrze naše mail servery. bude potřeba doplnit MX záznamy dle návodu zde.

Doporučuji také nastavit náš SPF záznam dle nastavení SPF záznamu.

Role: Podpora Vizitka: Pracovník zákaznické podpory
TP325954 Odpověděl na otázku 27. 9. 2022
0

Ufff… Tak outlook mám snad nastavený. Teď ještě zjistit, proč mi ty e-maily neodchází. 🙁

Role: Zákazník
TP325954 Změnil status na publikováno 27. 9. 2022