Nechodí mi e-maily
Dobrý den, nastavil jsem si u své schránky a***@l****.cz IMAP a SMTP na webové verzi Outlooku, ale nechodí mi emaily, občas se tedy stane, že přijde po hodině. Odesílání emailů funguje. Zkoušel jsem i měnit porty a stále nic. Nevíte co s tím? Děkuji
7 Answers
Dobrý den,
IMAP i SMTP jsou v pořádku, pokud vám pošta funguje přes webmail, je chyba v klientovi, v nastavení nebo v samotné aplikaci, zařízení, síti apod.
Dobrý den,
správnou funkčnost pošt. klienta Vám neověříme,
zkontrolujte si ale prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.
Zkontrolujte si , zda Vám přístup neblokuje firewall/antivir např. ESET
Vyzkoušel jsem všechno a stále to nefunguje.
U druhého emailu včera všechno fungovalo a dnes už nefunguje. Opět nechodí žádný email, odesílání funguje.
Můžete mi zkontrolovat ty servery? Pro příjem pošty se nepřipojím ani na Gmailu, takže je jasně chyba na vaši straně. Přijde mi divné aby IMAP i POP3 byly úplně stejné tedy: wes1-imap.wedos.net