Nechodí mi příchozí e-maily.

Vyřešeno496 zhlédnutíWebhostinge-mail e-mailové rozhraní Neprijde mail
0

Dobrý den, na doméně zdravotnipotrebychlebek.cz jsem si vytvořil e-mailovou schránku. Bohužel ale mi nechodí e-maily. Zkoušel jsem z několika e-mailů a nevím v čem jsem udělal chybu. Děkuji moc.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 4. 2023
0
4.32K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jelikož jste si u domény změnil DNS servery na Shoptet, MX záznamy si pro nastavení mailserverů upravujete u nich. Pokud si přejete využívat emaily u nás, je nutné si u shoptetu nastavit tyto MX záznamy:

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net
Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 4. 2023
0

Ještě jsem zapomněl zmínit, nedávno jsem předával doménu na Shoptet.

Role: Zákazník
VŠ337642 Změnil status na publikováno 10. 4. 2023