Nechodí mi příchozí e-maily.
Dobrý den, na doméně zdravotnipotrebychlebek.cz jsem si vytvořil e-mailovou schránku. Bohužel ale mi nechodí e-maily. Zkoušel jsem z několika e-mailů a nevím v čem jsem udělal chybu. Děkuji moc.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 4. 2023
2 Answers
Dobrý den,
jelikož jste si u domény změnil DNS servery na Shoptet, MX záznamy si pro nastavení mailserverů upravujete u nich. Pokud si přejete využívat emaily u nás, je nutné si u shoptetu nastavit tyto MX záznamy:
1 wes1-mx1.wedos.net 1 wes1-mx2.wedos.net 10 wes1-mx-backup.wedos.net
Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 4. 2023
Ještě jsem zapomněl zmínit, nedávno jsem předával doménu na Shoptet.
Role: Zákazník
VŠ337642 Změnil status na publikováno 10. 4. 2023