nechodí mi upomínky

Vyřešeno1.04K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den. Nechodí mi upomínky na zaplacení služeb. Nastavíte mi prosím upomínky na email napistemiemailnatentoemail@gmail.com?

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PŘ140434 Vybral nejlepší odpověď 20. 8. 2019
0

děkuji

Role: Zákazník
PŘ140434 Vybral nejlepší odpověď 20. 8. 2019
1
9.39K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

co se má stát před expirací lze upravit dle následujícího návodu -> https://kb.wedos.com/cs/nastaveni-expirace.html

Ve výchozím stavu (i ve Vašem případě) máte nastaveno:

  • výzva s upomínkováním – 14-30 dní před expirací (dle typu služby) je vytvořena objednávka prodloužení a zaslána e-mailem výzva k platbě, zákazník je dále upozorňován na to, že objednávka není zaplacena (8 dní a 5 dní před expirací)

Pokud Vám email nedorazil zkontrolujte příchozí poštu popřípadě složku spam.

Pokud máte nastaven chybný fakturační email nebo neexistující email, pak se jedná o změnu fakturačních údajů návod zde -> https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju.html

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
PŘ140434 Odpověděl na otázku 20. 8. 2019