Nechodí nám e-maily na gmail.com

Vyřešeno604 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den,

již nějakou dobu nám nechodí e-maily, které buď sami odešleme nebo se pošlou samy (například automatické potvrzení objednávky z e-shopu) na gmail.com

Vždy nám to chodí do našeho e-mailu chybovou hlášku:
his message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

******@gmail.com
host gmail-smtp-in.l.google.com [142.250.27.27]
SMTP error from remote mail server after pipelined end of data:
550-5.7.26 This mail has been blocked because the sender is unauthenticated.
550-5.7.26 Gmail requires all senders to authenticate with either SPF or DKIM.
550-5.7.26
550-5.7.26 Authentication results:
550-5.7.26 DKIM = did not pass
550-5.7.26 SPF [partystyl.com] with ip: [46.28.108.67] = did not pass
550-5.7.26
550-5.7.26 For instructions on setting up authentication, go to
550 5.7.26 https://support.google.com/mail/answer/81126#authentication k16-20020a170906579000b00a58e791e8ffsi389499ejq.755 – gsmtp

Mohu se prosím domluvit s nějakým Vaším technikem, zda by nám tento problém dokázal opravit? v případě tedy že se jedná o špatné nastavení na wedosu.

Děkuji,
DS

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 5. 2024
0
111.26K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podle chybové hlášky nemáte na doméně nastavený SPF záznam. Instrukce pro jeho nastavení najdete v tomto článku. Pozor – DNS záznamy domény máte u Wix, takže záznam musíte zadat u nich. Dále zjistěte, jestli i oni mají nějaké požadavky na SPF a oba záznamy případně zkombinujte podle návodu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 5. 2024