Nedaří se mi nastavit odesílání e-mailu klientovi z přednastaveného formuláře na webu
Dobrý den,
chci se zeptat ohledně problému při mailingu zákazníkovi z přihlašovacího formuláře.
Klient chce, aby když zákazník vyplní formulář, kde se přihlašuje na seminář, aby se mu poslal email s potvrzením o jeho účasti.
Zároveň se pošle potvrzení samotnému klientovi, že se mu přihlásil nový zákazník na seminář. (toto bez problému funguje)
Ovšem první zmíněná podmínka bohužel i po řádném nastavení SMTP a formuláři nic zákazníkovi nepošle. Máme za to, že doména, z které je email posílán, nemá povolení posílat email i do ostatních doménových emailů. Proto potvrzení o novém zákazníkovi se pošle (posílá se do stejné domény), ale klientovi samotná účast ne (zde jsou samozřejmě emaily individuální)
Otázka tedy zní, jestli máte možnost vidět případný problém v DNS záznamech, že přístup blokuje samotné odesílání emailu zákazníkovi na jejich emailové adresy.
jedná se o doménu kontextyhumanity.cz
1 Odpověď
Dobrý den,
zkuste SPF záznam rozšířit na:
v=spf1 a mx include:spf.protection.outlook.com include:spf.smartemailing.cz include:_spf.we.wedos.net -all
a vyčkat hodinu. Pokud to nepomůže, pošlete testovací přihlášku a v odpovědi na tento post tyto diagnostické údaje:
– co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
– e-mailová adresa odesílatele
– e-mailová adresa příjemce
– úplné znění případné chybové hlášky