Nedoručitelné e-maily z Gmailu i přímo klienta Wedos. Z MailerLite fungují

Vyřešeno1.53K zhlédnutíDNS550-5.7.26 nedoručitelné maily
0

Dobrý den!

Prosím o rychlou pomoc s nastavením e-mailů. Opět nemůžu ani odpovědět na doručenou zprávu. Vždy mi přijde chybová hláška.

Zkoušela jsem odpověď z gmailu a pro jistotu i přímo z klienta wedosu. Obojí se stejným výsledkem. Vyzkoušela jsem odeslat testovací e-mail z MailerLite a ten došel.

Přikládám nastavení DNS, kde je možná chyba. Jsem opravdu laik a již si nepamatuji, kde jsem co nastavovala a odkud. Tak moc děkuji za pomoc!

Chybová zpráva:

This is the mail system at host wes1-so1.wedos.net.

I’m sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It’s attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<***@gmail.com>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.250.102.27]
said: 550-5.7.26 Unauthenticated email from barevnysvetduse.cz is not
accepted due to 550-5.7.26 domain’s DMARC policy. Please contact the
administrator of 550-5.7.26 barevnysvetduse.cz domain if this was a
legitimate mail. Please 550-5.7.26 visit 550-5.7.26
https://support.google.com/mail/answer/2451690 to learn about the 550
5.7.26 DMARC initiative.
g6-20020a1709061c8600b00957189b50a8si9287916ejh.196 – gsmtp (in reply to
end of DATA command)

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2023
0
111.28K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2023
0

Prosím, obávám se, že jsem zrušila nastavení, co případně mohlo fungovat, kdyby se opravila nějaká chyba.

Dokud to fungovalo, tak byl systém takový, že se zprávy posílali na wedos a odtud přes smtp do mé soukromé gmailové adresy. Odtud jsem pak odesílala e-maily se zadanou doménovou adresou odesílatele.

Bylo to nastavené podle návodů, které už teď vůbec nevím, kde najdu a vše normálně fungovalo.

Asi po roce ale najednou byla adresa na black listu, údajně proto, že jsem v dns záznamek neměla něco potřebného, aby gmail v pohodě odesílal a doručoval zprávy z gmailové schránky s doménovou adresou odesílatele. Tak jsem hledala a nastavila i to. A zase vše nějakou dobu fungovalo bez problémů.

Najednou mi ale přestala odcházet pošta. To jsem opravila změnou záznamu „spf“. Vše fungovalo. A druhý den najednou přestaly e-maily přicházet. Toto je aktuální stav – odesílateli se vrátí zpráva, že má adresa neexistuje, nebo nemůže přijímat zprávy.

Uvítám jakýkoli návod, jak vše nastavit, aby mi e-maily přicházely i odcházely bez problémů. A neohrozilo to zároveň hromadnou poštu odesílanou přes MailerLite.

Předem moc děkuji! Jsem už zoufalá.

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 3. 5. 2023
0
47.42K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

Dobrý den,

ještě jednou – poštu využíváte přes co – Wedos, nebo Gooogle? Máte v DNS záznamech zmatek v X záznamech, pokud využíváte e-maily jen od Wedos, nechte tam jen naše, pokud od Google, pak tam nechte jen od Google.

Role: Podpora
MB313456 publikoval nový komentář 3. 5. 2023
0

Prosím, od včera jsem nic neměnila. Ještě ráno v 6 mi přišel e-mail a teď, když mi byl na adresu info@barevnysvetduse.cz odeslána zpráva, tak nedošla. Odesílateli přišla zpráva, že adresa neexistuje. Mám ty e-maily nějaké prokleté. :o(

Role: Zákazník
JP328023 Změnil status na publikováno 28. 4. 2023
0
111.28K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

smažte tedy všechny MX záznamy, které neodpovídají těm v tabulce. Pošta Vám pak bude chodit jen na Google.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
JK315136 publikoval nový komentář 27. 4. 2023
0

Používám e-mail wedos, který mám přes smtp synchronizovaný s gmailem. Tak si teď nejsem jistá, co tedy smazat a co nechat. Abych nezrušila smtp.

Role: Zákazník
JP328023 Změnil status na publikováno 27. 4. 2023
0

Díky.

Na tom odkazu se píše, že mám zadat 5 záznamů, jestli jsem to dobře pochopila.

Role: Zákazník
JP328023 Změnil status na publikováno 27. 4. 2023