Nedoručitelné emaily na EXCHANGE

Vyřešeno217 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, někteří klienti nám sdělují, že se jim vracejí automatické odpovědi (od Wedos) o nedoručitelnosti emailů (viz níže). Na doméně však máme nastavena DNS pro Exchange (0 obstarano-cz.mail.protection.outlook.com). Od některých klientů chodí emaily bez problémů. Nevíte, v čem může být problém?

Chybová zpráva:

Příjemce wes1-mx8.wedos.net odmítnul vaši zprávu na následujících e-mailových adresách:

f***@obstarano.cz (***@obstarano.cz)

wes1-mx8.wedos.net vrátila tuto chybu:
<***@obstarano.cz>: Recipient address rejected: User unknown in relay recipient table

Zadaná e-mailová adresa nebyla nalezena. Zkontrolujte e-mailovou adresu příjemce a pokuste se zprávu odeslat znovu. Pokud potíže potrvají, obraťte se na helpdesk.

Diagnostické informace pro správce:

Generováno serverem: SBS2011.thermo.local

f***@obstarano.cz
wes1-mx8.wedos.net #550 5.1.1 <f***@obstarano.cz>: Recipient address rejected: User unknown in relay recipient table ##

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Upravil otázku 26. 6. 2023
1
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v MX záznamech domény obstarano.cz jsou naše mailservery i obstarano-cz.mail.protection.outlook.com. Na našich serverech schránka fakturace neexistuje, proto zákazníkům vracejí chybu.

Smažte tedy MX záznamy wedos.net z DNS záznamů domény, do 1 hodiny by se změna měla projevit.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 26. 6. 2023