Nedoručitelné emaily na EXCHANGE
Dobrý den, někteří klienti nám sdělují, že se jim vracejí automatické odpovědi (od Wedos) o nedoručitelnosti emailů (viz níže). Na doméně však máme nastavena DNS pro Exchange (0 obstarano-cz.mail.protection.outlook.com). Od některých klientů chodí emaily bez problémů. Nevíte, v čem může být problém?
Chybová zpráva:
Příjemce wes1-mx8.wedos.net odmítnul vaši zprávu na následujících e-mailových adresách:
f***@obstarano.cz (***@obstarano.cz)
wes1-mx8.wedos.net vrátila tuto chybu:
<***@obstarano.cz>: Recipient address rejected: User unknown in relay recipient table
Zadaná e-mailová adresa nebyla nalezena. Zkontrolujte e-mailovou adresu příjemce a pokuste se zprávu odeslat znovu. Pokud potíže potrvají, obraťte se na helpdesk.
Diagnostické informace pro správce:
Generováno serverem: SBS2011.thermo.local
f***@obstarano.cz
wes1-mx8.wedos.net #550 5.1.1 <f***@obstarano.cz>: Recipient address rejected: User unknown in relay recipient table ##
1 Odpověď
Dobrý den,
v MX záznamech domény obstarano.cz jsou naše mailservery i obstarano-cz.mail.protection.outlook.com. Na našich serverech schránka fakturace neexistuje, proto zákazníkům vracejí chybu.
Smažte tedy MX záznamy wedos.net z DNS záznamů domény, do 1 hodiny by se změna měla projevit.