Nedostupné webové stránky

Vyřešeno405 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

ve Wedos ONLINE mám založenou kontrolu HTTPS, která hlásí, že je všechno v pořádku. Na druhou stranu se mi už ne poprvé stalo, že při zadání URL adresy mého webu (dominiksmotek.cz), se zobrazí chybová hláška, která v podstatě odkazuje na nefunkční SSL certifikát (tedy web bez HTTPS). Viz. obrázek níže.

Tlačítkem „Pokračovat na web“ se webová stránka načte a SSL certifikát je platný a HTTP na webu je standardně funkční. Kdybych měl jistotu, že se tento problém děje pouze mě a neděje se mým potencionálním klientům, možná by mi to tak moc nevadilo. Ale jistotu nemám.

Nenapadá prosím někoho, kde by mohl být problém? A případně, co s tím dělat?

Děkuji za každou radu a odpověď.

Šmotek

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 11. 1. 2024
0
49.73K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přetrvává problém nadále? Děje se to tedy přímo na dominiksmotek.cz popř. na nějakých konkrétních subdoménách? Takový problém by mohl způsobovat zastaralý OS/prohlížeč popř. nějaká ochrana narušující spojení atp.

Z naší strany server aktuálně navazuje spojení v pořádku. Pro jistotu jsem aktualizoval konfiguraci na serveru, nicméně pokud se to opravdu děje jen na jednom zařízení, tak bych problém hledal tam. Aktuálně nemáme hlášené podobné chování.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 11. 1. 2024
0

Dobrý den,

problém přetrvává na této konkrétní URL adrese. Jinde jsem se s problémem nesetkal ani v rámci mých subdomén. Web otevírám zejména na desktopu, kde k problému také dochází. Jako prohlížeč používám Chrome, na kterém se problém právě objevuje. Každopádně děkuji za ochotu. Je pro mě důležité, že se problém pravděpodobně nevyskytuje na straně mých klientů.

Role: Zákazník
TP325954 Změnil status na publikováno 28. 12. 2023
0

Dobrý den,

ano, to mohu potvrdit. Dostupnost certifikátu jsem také kontroloval. Ani Wedos ONLINE nehlásí žádné problémy. Problémy eviduji pouze na notebooku, kde se stejná chyba objevila už několikrát.

Role: Zákazník
TP325954 Změnil status na publikováno 20. 12. 2023
0
10.69K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

z mé strany i dle ověření technika je web v pořádku funkční přes HTTPS. Problém evidujete i z jiného zařízení/prohlížeče, případně i jiné sítě? Certifikát je na webhostingu v pořádku aktivní.

Role: Podpora Vizitka: Provozní technik
TP325954 Odpověděl na otázku 20. 12. 2023