Nefunguje doručena pošta, neaktualizuje se odeslána pošta v aplikacích
Dobrý den,
mám od Vás webhosting a doménu. Mám webmail *****@lwlaw.cz propojený s outlookem na PC a gmail aplikací na mobilu. Nechodí mi příchozí pošta na vůbec, posílala jsem mail na několik adres najednou (kontrolováno přes web, gmail aplikaci a outlook). A dále se mi neaktualizuje odeslána pošta z outlooku. Včera jsem poslala mail, který se mi doručil, ale v odeslané poště ho vidím pouze v outlook počítači a v gmail telefonní aplikací a webmail vidět není.
Prosím o pomoc s natavením. Děkuji.
4 Answers
Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.
Dobrý den,
nyní máte maily nastavené na subdoménu ludmila.winkel, Vy je chcete na hlavní doméně. Buď tedy nechte pole pro název prázdné, nebo zadejte znak @ – zase nevím konkrétně, jak to WordPress řeší.
Děkuji moc za zaslání návodu, dle toho jsem ty záznamy MX s daným pořadím nastavila přimo ve wordpress. V DNS records nyní mám níže uvedené, ale e-mailové zprávy stále nechodí.Dnes budu kontaktovat podporu WordPress, ale pokud lze něco z toho ověřit i z Vaší strany, opět prosím o pomoc a zprávu. Předem děkuji
MX
ludmila.winkel
wes1-mx-backup.wedos.net with priority 10
MX
ludmila.winkel
wes1-mx1.wedos.net with priority 1
MX
ludmila.winkel
wes1-mx2.wedos.net with priority 1
Dobrý den,
na webhostingu nevidím žádná omezení, která by fungování e-mailů měla bránit. U domény jste ale změnila DNS servery na WordPress, kde nemáte MX záznamy, pošta tedy nemá kam chodit.
Doporučuji tento postup:
- Upravte nastavení DNS záznamů na serverech WordPress přidáním těchto záznamů typu MX na hlavní doménu (číslo před adresou je priorita):
1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net - V nastavení poštovních klientů zkontrolujte, že adresy IMAP/SMTP serverů zadáváte v podobě:
SMTP: wes1-smtp.wedos.net
IMAP: wes1-imap.wedos.net
Pokud chcete používat Webmail, zkontrolujte i, že žádný z klientů nemaže poštu na serveru (např. protokolem POP3, nebo jinak). Pokud žádné z Vašich zařízení poštu nemaže, a maily se na Webmailu pořád nezobrazují, doporučuji změnit heslo schránky.