Nefunguje doručena pošta, neaktualizuje se odeslána pošta v aplikacích

Vyřešeno847 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

mám od Vás webhosting a doménu. Mám webmail *****@lwlaw.cz propojený s outlookem na PC a gmail aplikací na mobilu. Nechodí mi příchozí pošta na vůbec, posílala jsem mail na několik adres najednou (kontrolováno přes web, gmail aplikaci a outlook). A dále se mi neaktualizuje odeslána pošta z outlooku. Včera jsem poslala mail, který se mi doručil, ale v odeslané poště ho vidím pouze v outlook počítači a v gmail telefonní aplikací a webmail vidět není.

Prosím o pomoc s natavením. Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 12. 2022
0
90.17K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 12. 2022
0
90.17K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

na webhostingu nevidím žádná omezení, která by fungování e-mailů měla bránit. U domény jste ale změnila DNS servery na WordPress, kde nemáte MX záznamy, pošta tedy nemá kam chodit.

Doporučuji tento postup:

  1. Upravte nastavení DNS záznamů na serverech WordPress přidáním těchto záznamů typu MX na hlavní doménu (číslo před adresou je priorita):
    1 wes1-mx1.wedos.net
    1 wes1-mx2.wedos.net
    10 wes1-mx-backup.wedos.net
  2. V nastavení poštovních klientů zkontrolujte, že adresy IMAP/SMTP serverů zadáváte v podobě:
    SMTP: wes1-smtp.wedos.net
    IMAP: wes1-imap.wedos.net

Pokud chcete používat Webmail, zkontrolujte i, že žádný z klientů nemaže poštu na serveru (např. protokolem POP3, nebo jinak). Pokud žádné z Vašich zařízení poštu nemaže, a maily se na Webmailu pořád nezobrazují, doporučuji změnit heslo schránky.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 14. 11. 2022
0

Děkuji moc za zaslání návodu, dle toho jsem ty záznamy MX s daným pořadím nastavila přimo ve wordpress. V DNS records nyní mám níže uvedené, ale e-mailové zprávy stále nechodí.Dnes budu kontaktovat podporu WordPress, ale pokud lze něco z toho ověřit i z Vaší strany, opět prosím o pomoc a zprávu. Předem děkuji

MX
ludmila.winkel
wes1-mx-backup.wedos.net with priority 10

MX
ludmila.winkel
wes1-mx1.wedos.net with priority 1

MX
ludmila.winkel
wes1-mx2.wedos.net with priority 1

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 15. 11. 2022
0
90.17K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nyní máte maily nastavené na subdoménu ludmila.winkel, Vy je chcete na hlavní doméně. Buď tedy nechte pole pro název prázdné, nebo zadejte znak @ – zase nevím konkrétně, jak to WordPress řeší.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 15. 11. 2022