Nefunguje email – Prestashop 1.7.

Vyřešeno399 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

už 3,5 hodiny se marně pokouším zprovoznit emailovou konfiguraci v PrestaShopu (SMTP). Vyzkoušel jsem absolutně všechny možné kombinace portů a zabezpečení, všechny skončily jako „Timed out“ až na jednu jedinou a to je kombinace TLS a portu 587. U této kombinace se sice připojení zdaří, nicméně pokus o odeslání testovacího emailu končí chybou Expected response code 354 but got code „554“, with message „554 5.5.1 Error: no valid recipients „.

Emailová adresa příjemce je správná a funkční (vyzkoušeno několik adres). Ať se třeba stavím na hlavu, nebyl jsem schopný email odeslat. Z lokálního testovacího prostředí, ve kterém mi běží naprosto identická kopie celého projektu, dochází ke stejné chybě. Přišel jsem však na to, že po zadání SMTP údajů konkurenční služby jsem schopný testovací email bez problémů odeslat. Žádné „Timed out“ ani „No valid recipients“ a podobné blbosti.

Říkal jsem si tedy, že (ač nerad!) nastavím SMTP údaje konkurenční služby i v té kopii mého projektu, která běží u vás a že přece nebude problém. Ale opět chyba lávky – dostávám totiž úplně novou chybovou hlášku – Connection could not be established with host smtp.hostinger.com :stream_socket_client(): unable to connect to tcp://smtp.hostinger.com:465 (Cannot assign requested address).

Můžete mi, prosím, poradit, jak to mám nastavit, nebo co mám udělat pro to, aby posílání emailů konečně fungovalo? Zároveň prosím omluvte, jestli působí moje zpráva hrubě, ale na to, jak to ve mně momentálně po 3,5 hodinách stepování na místě, ve 3 hodiny ráno vře, jsem se snažil být opravdu hodně mírný.

Na přiložených snímcích obrazovky můžete vidět oboje moje nastavení, jak to s využitím vašeho SMTP, tak to s využitím SMTP konkurenčního. Jen znovu zdůrazňuji, že na lokálním serveru i na serveru konkurence mi stejná záležitost u kopie tohoto projektu nedělala absolutně žádný problém a chyba tedy musí být někde u vás.

Předem děkuji za rychlou a co nejpřesnější odpověď,

B

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 31. 1. 2022
0

Měnit nastavení SMTP jsem zkoušel všelijak, bez pozitivního výsledku. Druhá věc, kterou tam radí, je nastavit SMTP email stejně jako nějaký „hlavní email“. Pod tím moc nevím, co si mám představit, nikde jsem nic jako nastavení hlavního emailu nenašel. Je tím myšleno email použitý pro admin účet? Nebo jaký hlavní email? Z interních důvodů v žádném případě nemohu používat pro administraci stejný email jako pro SMTP konfiguraci.

Dobrý den, vyřešil se tento problém?

Mám stejný a nevím si rady.
Prestashop: 1.7.8.5

Chyba: zkontrolujte svoji konfiguraci

Expected response code 354 but got code „554“, with message „554 5.5.1 Error: no valid recipients „

Dobrý den,
Řešení je post označený jako „nejlepší“ umístěný hned pod otázkou:

Vyžadovaná konfigurace je opravdu TLS s portem 587. Osobně jsem si to otestoval a odesílání mi funguje v pořádku.

U některých 1.7.x.x verzí PS je potřeba aby nastavovaný email byl shodný s emailem hlavního administrátora. Tedy emailem, který jste zadal při instalaci CMS a přihlašujete se pomocí něj do administrace.

Pokud při instalaci zadáte například email, který vedete u gmailu nebo seznamu a poté se zde pokusíte nastavit email, který funguje pod Vaší doménou, nebude Vám to fungovat.

Děkuji, ale chybová hláška se změnila na:
Chyba: zkontrolujte svoji konfiguraci

Failed to authenticate on SMTP server with username „info@gpstudio.cz“ using 2 possible authenticators. Authenticator LOGIN returned Expected response code 235 but got code „535“, with message „535 5.7.8 Error: authentication failed: UGFzc3dvcmQ6 „. Authenticator PLAIN returned Expected response code 235 but got code „535“, with message „535 5.7.8 Error: authentication failed: UGFzc3dvcmQ6 „.

Pošlete prosím snímek obrazovky s chybovou hláškou a názvem hostingu, na kterém tuto hlášku pozorujete, přes kontaktní formulář https://hosting.wedos.com/cs/cform.html

Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.