Nefunguje nákup domény

Vyřešeno226 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

před chvílí jsem si chtěla koupit doménu a bohužel po vyplnění všech údajů a kliknutí na tlačítko „pokračovat“ mě stránka nikam nepřesměruje.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

Vyřešeno – dnes to začalo fungovat bez problému.

Role: Zákazník
Vybral nejlepší odpověď
0

Já zase nemůžu stáhnout faktury pro platbu domén. Blíží se vyřazení domény a nevím, co si počít.

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Zkuste to prosím ještě jednou, případně vyzkoušejte i jiný prohlížeč.

0

Nestane se nic, případně po kliknutí několikrát se na záložce objeví kolečko indikující aktivitu, ale i po několika minutách mě stránka nikam nepřesměruje. Zkusila jsem dva účty (jeden starší, jeden nově založený), anonymní režim, použitý prohlížeč je Google Chrome (aktualizovaný na nejnovější verzi).

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
8.29K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

co se tedy po kliknutí na tlačítko „pokračovat“ stane? Zkusila jste jiný prohlížeč?

Odpověděl na otázku

Categories