Nefunguje nákup domény

Vyřešeno1.06K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

před chvílí jsem si chtěla koupit doménu a bohužel po vyplnění všech údajů a kliknutí na tlačítko „pokračovat“ mě stránka nikam nepřesměruje.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 21. 1. 2020
0

Vyřešeno – dnes to začalo fungovat bez problému.

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 21. 1. 2020
0

Já zase nemůžu stáhnout faktury pro platbu domén. Blíží se vyřazení domény a nevím, co si počít.

Role: Zákazník
RM130195 publikoval nový komentář 13. 1. 2020
0

Nestane se nic, případně po kliknutí několikrát se na záložce objeví kolečko indikující aktivitu, ale i po několika minutách mě stránka nikam nepřesměruje. Zkusila jsem dva účty (jeden starší, jeden nově založený), anonymní režim, použitý prohlížeč je Google Chrome (aktualizovaný na nejnovější verzi).

Role: Zákazník
JŠ246155 Změnil status na publikováno 12. 1. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

co se tedy po kliknutí na tlačítko „pokračovat“ stane? Zkusila jste jiný prohlížeč?

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 12. 1. 2020