nefunguje odchozí email
Dobrý den, nefunguje mi odchozí pošta pro email ***@shantiom.cz Píše mi to hlášku, že připojování k hostiteli smpt……na standardních portech selhalo. Poradíte mi jak nastavit správně? Děkuji.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 24. 3. 2023
5 Answers
Dobrý den,
máte špatně nastavené SMTP a IMAP servery. Nastavte si ta v klientovi tyto servery:
SMTP(S) wes1-smtp2.wedos.net IMAP(S) wes1-imap2.wedos.net
Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 24. 3. 2023
a píše mi to název účtu nebo heslo nelze ověřit.
Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 9. 3. 2023
Podle návodu E-maily – Základní nastavení.
MB313456 Odpověděl na otázku 9. 3. 2023
Příchozí poštu mám funkční, mailový klient mám od Applu na. Macu a iphonu. Kde najdu na svém účtu wedosu správné údaje pro nastavení odchozí pošty?
Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 9. 3. 2023
Dobrý den,
dokážete se přihlásit přes WebMail? Pokud používáte mailový klient, jaké máte nastavené servery, porty a zabezpečení?
MB313456 Odpověděl na otázku 9. 3. 2023