Nefunguje příjem a odesílání mailů přes Thunderbird

Vyřešeno929 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den. V minulosti mi nešly odesílat a přijímat maily přes Thunderbird. Poradili jsme mi, aby si změnil nastavení následujícím způsobem:

SMTP(S): wes1-smtp.wedos.net IMAP(S): wes1-imap.wedos.net POP3(S): wes1-imap.wedos.net

Což jsem udělal a mail asi půl roku fungoval. Teď opět nelze odesílat ani přijímat maily. Nic jsme neměnil. Jak dál postupovat?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2022
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vlákno uzavírám z důvodu neaktivity, v případě nevyřešení dotazu založte vlákno nové.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2022
0
91.74K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte, zda používáte port 587 a zabezpečení TLS (nebo STARTTLS). Případně projděte ostatní nastavení a srovnejte je s tímto návodem.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 8. 3. 2022
0

Dobrý den, mám stejný problém. Nejdou mi odesílat zprávy.

Thunderbird píše toto:

Poslání zprávy selhalo.
Zprávu se nepodařilo odeslat, protože spojení se SMTP serverem wes1-smtp.wedos.net vypršelo. Zkuste to znovu, nebo kontaktujte správce sítě.

Nějaká rada?

Děkuji moc

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 8. 3. 2022