Nefungují webové stránky – redakční systém WordPress

Vyřešeno1.60K zhlédnutíRedakční systémy
0

Dobrý den, přestaly nám fungovat webové stránky na redakčním systému WordPress.

Zapnul jsem WP_DEBUG a zobrazila se tato chybová hláška:
Chyba databáze WordPressu: [Index wp_postmeta is corrupted]

Název databáze: d222383_valaska
Databázový server: md54.wedos.net

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 11. 2019
0

Děkuji Vám za upřesnění, nevšiml jsem, že se ikona chatu nově přesunula pod jednotlivé služby.

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 11. 2019
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

máte poškozenou databázovou tabulku wp_postmeta.

Zálohujte si v http://pma.wedos.net stávající databázi a pak můžete importovat nějakou záložní. Máte zálohu databáze z doby, kdy web fungoval?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 14. 11. 2019
0

Tato chyba se na databázovém serveru md54.wedos.net objevuje opakovaně. Celkově se objevila již po čtvrté a pokaždé u jiné tabulky. Mám obavy i z pravidelného zálohování pomocí CRONu, protože jednou se chyba zobrazila ihned po exportu databáze přímo z rozhraní MySQL! Přitom databáze není nějak velká, nyní má cca 21,9 MiB. Žádám o prověření této situace.

Poslední zálohu máme vytvořenou 2 týdny zpět. Když se problém vyskytl naposledy, doplňovali jsme chybějící data ručně, což samozřejmě trvá spoustu času.

Pozn.: Jsem u Wedosu přes 6 let a mám zde desítky zákazníků, kteří fungují na WordPressu zcela bez problémů (včetně e-shopů). Dříve, pokud se něco podobného vyskytlo, bylo možné napsat na zákaznickou podporu, která byla on-line a dokázala ihned poradit. Nyní přišlo „vylepšení“ v podobě WEDOS HELP, kdy na odpovědi zákazníci nečekají několik minut, ale řádově několik hodin. Zprávu jsem poslal také prostřednictvím kontaktního formuláře v zákaznické administraci a po více než 24 hodinách jsem odpověď nedostal.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 15. 11. 2019
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Chat je stále k dispozici.

https://help.wedos.cz/otazka/s-technickou-podporou-jiz-neni-mozne-chatovat/6788/

Situaci s databázovým serverem předám technikům k prověření.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 15. 11. 2019