Nefungující platba GoPay

Vyřešeno559 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den,

už několikátý měsíc nefunguje GoPay a bohužel se stále nemohu dočkat opravy. Nutíte mne platit za jednotlivé domény postupně, což jsem akceptoval. Ale nyní, když zadám po zaplacení první platby v pořadí další, GoPay si nevybere parametry druhé platby a napíše mi, že „platba v pořádku proběhla“. Jinými slovy mne neustále odkazuje na tu platbu, kterou jsem zadal první v pořadí. Samozřejmě, že výmazy cash apod. vůbec nepomáhají. Pomáhá čekat až např. do druhé dne, kdy zase mohu zadat pouze jednu platbu a to v případě, že GoPay nepadá z jiného důvodu (což je rovněž dost častý nešvar). Je to neskutečně únavné a navíc tímto tempem nestíhám za domény platit. Nešlo by to už, prosím vás, opravit? Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Změnil status na publikováno 23. 12. 2021
0
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

služba GoPay eviduje již od 9. září určitou chybu, která s Vaším problémem může, ale nemusí souviset: https://gopay.status.io/

Požádám i o prověření z naší strany.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
JŠ255861 Změnil status na publikováno 23. 12. 2021