Nefunkční doména
Dobrý den,
Do mailu na seznamu mi nepřišla výzva k zaplacení a prošvihla jsem uhradit jednu ze svých domén.
žádám o zprovoznění domény mojeit.eu, potvrzení o zaplacení z minulého týdne jsem vám již posílala panu Štroblovi do mailu a nikdo mi neodpovídá, proč jste platbu nespárovali.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 21. 1. 2020
1 Odpověď
Dobrý den,
požadavek byl předán na fakturační oddělení, bude zpracován a odpovíme vám e-mailem.
Pokud by byly všechny údaje v platbě uvedeny správně, spárovala by se automaticky a nebylo by potřeba nic párovat, příště si tím můžete urychlit prodloužení služeb.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 21. 1. 2020