Nefunkční email

Vyřešeno501 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

používáme emailového klienta Mozila Thunderbird, do cca středy vše v pohodě. Od středy neodchází emaily a pokud znovu nastavím IMAP a SMTP tak jako do teď, nenastaví to správně poštu. (již nelze odchozí ani příchozí pošta) Zkoušel jsem i jiné klienty, jestli to není aplikací, ale stejná chyba. Jde například o email obchod@ar-sluzby.cz

Děkuji za pomoc při řešení

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2021
0

VYŘEŠEŠNO:

Nakonec jsem zkusil úplně odebrat účet, zavřít aplikaci a opět účet přidat. Nyní se pošta odesílá i přijímá. Zřejmě to zapříčinila aktualizace emailového klienta.

Díky moc za pomoc a čas.

Role: Zákazník
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2021
0

firewall a antivir jsem zkoušel vypnout už včera, ale bez úspěchu. Kontaktoval jsem poskytovatele internetu, ale žádná změna neproběhla, která by tomu mohla bránit. Zkusím ještě přímou podporu emailového klienta.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 20. 12. 2021
0

Zdravím, co zkusit vypnout případný firewall/antivir v PC na zkoušku? Není možná blokace na straně poskytovatele Internetu? Služba na portu 587 na IP adrese 46.28.106.14 je normálně přístupná.

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Jsem s Wedosem už od roku 2011. :)
MZ61249 Odpověděl na otázku 20. 12. 2021
0

Odzkoušeno na druhém PC včetně stejné Wifi, změna portu a zabezpečení, nic nefunguje a hlásí stejnou chybu.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 20. 12. 2021
0

Příjem pošty funguje, pro odchozí poštu používáme STARTTLS

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 19. 12. 2021

Dobrý den,
můžete nám zaslat screen, jak konkrétně máte odesílání nastaveno ?

0
MB313456 9.63K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Příjem pošty funguje? Používáte zabezpečení TLS nebo STARTTLS?

Hledal jsem zatím chybu na Google a objevil jsem i případ, kdy SMTP spojení zablokoval Firewall.

Role: Podpora
MB313456 Odpověděl na otázku 19. 12. 2021
0

Reinstaloval jsem ještě program a aktuálně to hlásí při odesílání tuto chybu:

Poslání zprávy selhalo.
Při odesílání zprávy nastala chyba: Chyba SMTP serveru. Server odpověděl: Cannot connect to SMTP server 46.28.106.14 (46.28.106.14:587), connect error 10060.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 19. 12. 2021