Nefunkční email

Vyřešeno507 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

používáme emailového klienta Mozila Thunderbird, do cca středy vše v pohodě. Od středy neodchází emaily a pokud znovu nastavím IMAP a SMTP tak jako do teď, nenastaví to správně poštu. (již nelze odchozí ani příchozí pošta) Zkoušel jsem i jiné klienty, jestli to není aplikací, ale stejná chyba. Jde například o email obchod@ar-sluzby.cz

Děkuji za pomoc při řešení

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2021
0

VYŘEŠEŠNO:

Nakonec jsem zkusil úplně odebrat účet, zavřít aplikaci a opět účet přidat. Nyní se pošta odesílá i přijímá. Zřejmě to zapříčinila aktualizace emailového klienta.

Díky moc za pomoc a čas.

Role: Zákazník
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2021
0
MB313456 9.66K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přihlásíte se do dané schránky přes webmail?

Používáte aktuální mailservery?

  • SMTP(S) wes1-smtp.wedos.net
  • IMAP(S) wes1-imap.wedos.net
  • POP3(S) wes1-imap.wedos.net

Jaké používáte nastavení portů/zabezpečení?

Jaká konkrétní chyba se vypisuje?

Role: Podpora
MB313456 Odpověděl na otázku 19. 12. 2021
0

Dobrý den,

do webmailu se dostanu, mailsevery používám přesně ty co píšete. Porty a zabezpečení nechávám jako do teď na automatickém doplnění – aspoň do teď jsem si toho nemusel všímat. Chyba: Aplikace Thunderbird se nepodařilo najít nastavení vašeho e-mailového účtu

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 19. 12. 2021
0
MB313456 9.66K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Zkuste projít tento článek o nastavení klienta Thunderbird. Správné nastavení SMTP by mělo být na portu 587 se zabezpečením TLS (nebo STARTTLS).

Co se Vaší chybové hlášky týče, našel jsem k ní toto:

Chybové hlášení nás informuje o tom, že se aplikaci Thunderbird nepodařilo nalézt poštovní službu na Vaší doméně. Může to znamenat, že poštovní služba na doméně již neexistuje, je pozastavena, anebo je jen špatně zadaný název Vaší domény, na které běží poštovní služba.

– napoveda.slovaknet.sk

Pokud funguje webmail, tak se službou není problém. Zkontrolujte tedy, nemáte-li někde v adresách či heslech překlep.

Role: Podpora
MB313456 Odpověděl na otázku 19. 12. 2021
0

Vyzkoušel jsem všechny varianty co píšete včetně toho návodu. Nic nefunguje… Já ještě projdu klienta.

Děkuji

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 19. 12. 2021
0

Reinstaloval jsem ještě program a aktuálně to hlásí při odesílání tuto chybu:

Poslání zprávy selhalo.
Při odesílání zprávy nastala chyba: Chyba SMTP serveru. Server odpověděl: Cannot connect to SMTP server 46.28.106.14 (46.28.106.14:587), connect error 10060.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 19. 12. 2021
0
MB313456 9.66K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Příjem pošty funguje? Používáte zabezpečení TLS nebo STARTTLS?

Hledal jsem zatím chybu na Google a objevil jsem i případ, kdy SMTP spojení zablokoval Firewall.

Role: Podpora
MB313456 Odpověděl na otázku 19. 12. 2021