Nefunkční email
Dobrý den,
používáme emailového klienta Mozila Thunderbird, do cca středy vše v pohodě. Od středy neodchází emaily a pokud znovu nastavím IMAP a SMTP tak jako do teď, nenastaví to správně poštu. (již nelze odchozí ani příchozí pošta) Zkoušel jsem i jiné klienty, jestli to není aplikací, ale stejná chyba. Jde například o email obchod@ar-sluzby.cz
Děkuji za pomoc při řešení
11 Answers
VYŘEŠEŠNO:
Nakonec jsem zkusil úplně odebrat účet, zavřít aplikaci a opět účet přidat. Nyní se pošta odesílá i přijímá. Zřejmě to zapříčinila aktualizace emailového klienta.
Díky moc za pomoc a čas.
firewall a antivir jsem zkoušel vypnout už včera, ale bez úspěchu. Kontaktoval jsem poskytovatele internetu, ale žádná změna neproběhla, která by tomu mohla bránit. Zkusím ještě přímou podporu emailového klienta.
Zdravím, co zkusit vypnout případný firewall/antivir v PC na zkoušku? Není možná blokace na straně poskytovatele Internetu? Služba na portu 587 na IP adrese 46.28.106.14 je normálně přístupná.
Odzkoušeno na druhém PC včetně stejné Wifi, změna portu a zabezpečení, nic nefunguje a hlásí stejnou chybu.
Příjem pošty funguje, pro odchozí poštu používáme STARTTLS
Příjem pošty funguje? Používáte zabezpečení TLS nebo STARTTLS?
Hledal jsem zatím chybu na Google a objevil jsem i případ, kdy SMTP spojení zablokoval Firewall.
Reinstaloval jsem ještě program a aktuálně to hlásí při odesílání tuto chybu:
Poslání zprávy selhalo.
Při odesílání zprávy nastala chyba: Chyba SMTP serveru. Server odpověděl: Cannot connect to SMTP server 46.28.106.14 (46.28.106.14:587), connect error 10060.