Nefunkční email
Dobrý den,
používáme emailového klienta Mozila Thunderbird, do cca středy vše v pohodě. Od středy neodchází emaily a pokud znovu nastavím IMAP a SMTP tak jako do teď, nenastaví to správně poštu. (již nelze odchozí ani příchozí pošta) Zkoušel jsem i jiné klienty, jestli to není aplikací, ale stejná chyba. Jde například o email obchod@ar-sluzby.cz
Děkuji za pomoc při řešení
11 Answers
Vyzkoušel jsem všechny varianty co píšete včetně toho návodu. Nic nefunguje… Já ještě projdu klienta.
Děkuji
Zkuste projít tento článek o nastavení klienta Thunderbird. Správné nastavení SMTP by mělo být na portu 587 se zabezpečením TLS (nebo STARTTLS).
Co se Vaší chybové hlášky týče, našel jsem k ní toto:
Chybové hlášení nás informuje o tom, že se aplikaci Thunderbird nepodařilo nalézt poštovní službu na Vaší doméně. Může to znamenat, že poštovní služba na doméně již neexistuje, je pozastavena, anebo je jen špatně zadaný název Vaší domény, na které běží poštovní služba.
– napoveda.slovaknet.sk
Pokud funguje webmail, tak se službou není problém. Zkontrolujte tedy, nemáte-li někde v adresách či heslech překlep.
Dobrý den,
do webmailu se dostanu, mailsevery používám přesně ty co píšete. Porty a zabezpečení nechávám jako do teď na automatickém doplnění – aspoň do teď jsem si toho nemusel všímat. Chyba: Aplikace Thunderbird se nepodařilo najít nastavení vašeho e-mailového účtu
Dobrý den,
přihlásíte se do dané schránky přes webmail?
Používáte aktuální mailservery?
- SMTP(S) wes1-smtp.wedos.net
- IMAP(S) wes1-imap.wedos.net
- POP3(S) wes1-imap.wedos.net
Jaké používáte nastavení portů/zabezpečení?
Jaká konkrétní chyba se vypisuje?