Nefunkční filtr na přesun příchozího emailu do podsložky v emailové schránce info@doctus.cz.

Vyřešeno163 zhlédnutíWEDOS OnLine / EWM
0

Nefunkční filtr na přesun příchozího emailu do podsložky v emailové schránce info@doctus.cz. Do konce roku fungovalo normálně.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 1. 2024
0
95.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Váš problém se mi bohužel nepodařilo replikovat, na testovacím účtu WebMail filtr přesunul zprávu správně. Zkuste založit filtr znovu, třeba s drobnou obměnou (například místo @poptavej.cz zadejte jenom poptavej.cz) a otestujte.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 1. 2024
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.