nefunkční mail

Vyřešeno680 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, nefunguje mi přijímání mailů na info@happyholiday.cz. Schránku jsem vyčistila, ale maily nepřijímá. Nevím, zda není vypnutá.

Můžete mi pomoci? Děkuji.

Jana Horníková

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 29. 3. 2021
0
47.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

vaše heslo nevíme, heslo si můžete změnit dle tohoto návodu. 

Role: Podpora
JŠ255861 publikoval nový komentář 29. 3. 2021
0
47.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

aktualizoval jsme vám doménovou kvótu, ale stále máte velikost schránky 5 GB. Jste si jista, že jste e-maily vymazala, ne třeba jen archivovala nebo přesunula do koše?

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 22. 2. 2021
0

Dobrý den, děkuji. Jak se mohu podívat na těch 5GB. Já jsem si otevřela velikost schránky a ta mi ukazuje, že tam mám 21 700 kB. A při otevření pošty po mě počítač požaduje heslo na imap.52345.m45.wedos.net. Co to znamená? Dříve jsem to tam neměla.

Nezlobte se, ale jsem obyčejná uživatelka internetu a o těchto věcech moc nevím.

Teď už schránkafunguje?

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 22. 2. 2021
0

Ještě jedna otázka. Víte to heslo? Já bych ho tam zadala a snad se už zpráva nebude objevovat.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 22. 2. 2021
0
47.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podívejte se do schránky info@happyholiday.cz přes https://webmail.wedos.net/

Nastavení IMAP máte také jiné, než popisujete a doména je v jiném učtu.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 22. 2. 2021