Nefunkcni opravneny uzivatel

Vyřešeno1.27K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobry den, pridal jsem noveho uzivatele do seznamu opravnenych zakaznickych uctu, ale ani tyden po zalozeni uzivatel nevidi ve svem uctu privilegovane skupiny ktere jsem mu pridelil, je potreba pro aktivaci jeste neco udelat?

Dekuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 12. 2019
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pro přidání oprávnění je potřeba dodržet přesný postup

Postup nastavení oprávnění:

  1. Přihlaste se do zákaznické administrace https://client.wedos.com
  2. Na záložce „Zákazník“ klikněte na odkaz  „Oprávnění uživatele“ po levé straně.
  3. Pomocí tlačítka „přidat oprávněného uživatele“ přidejte uživatele („ID zákaznického účtu“ a „Login zákazníka“).
  4. Ve formuláři „Přidělená oprávnění“ vyberte kategorie služeb a přidejte je tlačítkem „Přidat >>„.
  5. Vyberte konkrétní služby pro zpřístupnění do jiného účtu jejich zaškrtnutím a použijte tlačítko „Uložit oprávnění„.

Po provedení nastavení uživatel, kterému bylo přidělené oprávnění, uvidí služby u sebe v zákaznickém účtě. Hotové nastavení poznáte podle zeleně podbarvených názvů zpřístupněných služeb.

https://kb.wedos.com/cs/opravneni-uzivatele/

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 12. 2019
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.