Nefunkční položka odeslaná pošta

Vyřešeno1.59K zhlédnutíWEDOS disk
0

Dobrý den,

užívám e-mailovou adresu ***anonymizováno*** na službě POŠTA od microsoftu. Od 26.9. se mi přestala propisovat odeslaná pošta na Wedos. Tj. V Poště odeslanou poštu vidím, když se přihlásím na wedos email, tak tam není vidět a tímto ji nevidím ani v telefonu, který si data bere z Wedosu. Prosím o info nebo opravu.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 12. 2019
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pravděpodobně stahujete e-maily protokolem POP3, ten nesynchronizuje všechny složky. Vaše odeslaná pošta tedy zůstává jen v zařízení, ze kterého byla odeslána.

Synchronizaci všech složek na mailserver řeší protokol IMAP, pak se vám bude i odeslaná pošta nahrávat na server a odtud si ji mohou stahovat i další zařízení, opět ideálně přes IMAP. 

V nastavení účtu stačí změnit typ na IMAP a v adrese serveru zaměnit ‚pop‘ za ‚imap‘.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 12. 2019
0

Vše mám nastaveno přes IMAP,( počítač + telefon)takže problém bude jinde. E-maily  odeslané s telefonu fungují a propisují se, nefungují pouze ty z počítače. Jak jsem již napsal, do 26.9. vše fungovalo bez problému…..

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 28. 11. 2019