Nefunkční položka odeslaná pošta
Dobrý den,
užívám e-mailovou adresu ***anonymizováno*** na službě POŠTA od microsoftu. Od 26.9. se mi přestala propisovat odeslaná pošta na Wedos. Tj. V Poště odeslanou poštu vidím, když se přihlásím na wedos email, tak tam není vidět a tímto ji nevidím ani v telefonu, který si data bere z Wedosu. Prosím o info nebo opravu.
2 Answers
Dobrý den,
pravděpodobně stahujete e-maily protokolem POP3, ten nesynchronizuje všechny složky. Vaše odeslaná pošta tedy zůstává jen v zařízení, ze kterého byla odeslána.
Synchronizaci všech složek na mailserver řeší protokol IMAP, pak se vám bude i odeslaná pošta nahrávat na server a odtud si ji mohou stahovat i další zařízení, opět ideálně přes IMAP.
V nastavení účtu stačí změnit typ na IMAP a v adrese serveru zaměnit ‚pop‘ za ‚imap‘.