Nefunkční prestashop

Vyřešeno1.20K zhlédnutíRedakční systémy
0

Dobrý den,
potřebuji poradit s nefunčkní prestou.

Z ničeho nic, se při přidávání produktů a instalaci modulu objevila chyba, kterou můžete vidět na obrázku.
Dle vyjádření podpory prestashopu je to chyba na straně hostingu. Problém ale je, že nikde na internetu nenaleznete nápovědu, jak tuto chybu opravit, nebo co ji vyvolává…

Pro rychlejší komunikaci… ano, všechny údaje do DB jsou zadány správně a dá se kontrolou přes ně na DB připojit.
Zjistil jsem, že se chyba skrývá někde v datech. Protože pokud všechny tabulky vyčistím a nahraju zástamy „čisté presty“ tak vše funguje. Problem nastane, když udělám úplně stejný postup, ale nahraju data z již nastavenými produkty, moduly atd…

Setkal se s tím někdo?

Děkuji za radu.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 25. 11. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Takový hosting nemáme, řešením by ale byl VPS server s vlastní konfigurací. Můžete si tam připravit prostředí přímo dle doporučení tvůrců Prestashop.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 25. 11. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste si opravit práva souborů na webhostingu.

Pokud k připojení k DB používáte uživatele web (začíná písmenem w), zkuste jej změnit na admin (začíná písmenem a).

Nehlásí vám PHPMyAdmin nějakou poškozenou nebo jinak problémovou tabulku? Zkoušel jste provést export a import do jiné databáze?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 6. 11. 2020
0

Dobrý den,

oprava práv nezabrala (tedy alespoň viditelně).
Co se týče připojení k DB, tak používám admin uživatele.
Tabulka žádná poškozená není, když vyexportuji databázi, a nahraji zpět, tak bez chyb a v pořádku.

Přišel jsem na dost velké problémy s htaccess a používání presty. Není možnost, že by jste pro tento CMS udělali nějaký speciální hosting, kde bychom nemuseli vypínat (https://kb.wedos.com/cs/webhosting/nastaveni/chyba-500-internal-server-error/)?

Každopádně tedy pomohlo zahodit všechna data do koše a udělat čistou instalaci presty. Otázkou je, jak dlouho to vydrží, než se tomu zase něco „znelíbí“.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 6. 11. 2020