nefunkční příchozí i odchozí pošta
Dobrý den.
Doména sidoniuspalety.cz, emailová schránka l.vlk@sidoniuspalety.cz
Po nastavení aliasu přestala pošta fungovat zcela (ven i dovnitř). Prosím o kontrolu, popřípadě návod, jak to znovu zprovoznit.
Děkuji, Vlk
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 6. 2020
2 Answers
Dobrý den,
doména sidoniuspalety.cz nemá nastaveny žádné MX záznamy, tudíž příchozí e-mail neví, jak se má zpracovat a kde.
V zákaznické administraci https://client.wedos.com/dns/rows.html?id=288999
je nutné MX záznam doplnit:
wes1-mx1.wedos.net
wes1-mx2.wedos.net
wes1-mx-backup.wedos.net
U prvních dvou záznamů doporučujeme nastavit stejnou prioritu např. 1. U serveru wes1-mx-backup.wedos.net pak např. 10.
Ukázky zápisu najdete zde https://kb.wedos.com/cs/dns/mx.html
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 6. 2020
odchozí pošta už jede, příchozí ne
Role: Zákazník
PŘ140434 Změnil status na publikováno 4. 6. 2020