nefunkční příchozí i odchozí pošta

Vyřešeno730 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den.

Doména sidoniuspalety.cz, emailová schránka l.vlk@sidoniuspalety.cz

Po nastavení aliasu přestala pošta fungovat zcela (ven i dovnitř). Prosím o kontrolu, popřípadě návod, jak to znovu zprovoznit.

Děkuji, Vlk

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 6. 2020
0
9.39K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména sidoniuspalety.cz nemá nastaveny žádné MX záznamy, tudíž příchozí e-mail neví, jak se má zpracovat a kde.

V zákaznické administraci https://client.wedos.com/dns/rows.html?id=288999
je nutné MX záznam doplnit:

wes1-mx1.wedos.net
wes1-mx2.wedos.net
wes1-mx-backup.wedos.net

U prvních dvou záznamů doporučujeme nastavit stejnou prioritu např. 1.  U serveru wes1-mx-backup.wedos.net pak např. 10.

Ukázky zápisu najdete zde https://kb.wedos.com/cs/dns/mx.html

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 6. 2020
0

odchozí pošta už jede, příchozí ne

Role: Zákazník
PŘ140434 Změnil status na publikováno 4. 6. 2020