Nefunkcni pripojeni IMAP
Dobry den,
od dnesniho rana mi nefunguje pripojeni k postovni schranc *****@miksa.cz. Doslo k nejake zmene nastaveni, nebo parametru pripojeni? Dekuji.
S pozdravem
TM
5 Answers
Od zhruba 13:30 to opět funguje – bez jakékoliv změny na straně klienta. Stejně, jako se to předtím bez změny na klientovi zaseklo :(.
Problém tedy asi nebyl v nastavení klienta (adresy, porty atd.).
Hlavně že to funguje, děkuji za pomoc.
Dobrý den,
problém byl na naší straně u mail serveru. Nyní by mělo být vše plně funkční, prosím tedy o kontrolu. Za případné komplikace se omlouváme.
Pokud nevyužíváte náš Webmail, zkontrolujte prosím, jestli máte správně nastavené naše servery/porty.
Poštovní servery
wes1-smtp.wedos.net
wes1-imap.wedos.net (pro imap i pop)
PORTY
SMTP
SSL 465
TLS 587
IMAP
SSL 993
TLS 143
POP3
SSL 995
Nelze se z Outlooku přihlásit:
Úkol Synchronizují se odebírané složky pro účet ***@hoa.cz. ohlásil chybu (0x800CCC0E): Aplikace Outlook nemůže synchronizovat odebírané složky pro účet ***@hoa.cz.
Chyba: K serveru se nelze připojit. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb.
Zkontrolujte prosím v nastavení, že používáte správné servery a porty:
Poštovní servery
wes1-smtp.wedos.net
wes1-imap.wedos.net (pro imap i pop)
Porty
SMTP
SSL 465
TLS 587
IMAP
SSL 993
TLS 143
POP3
SSL 995