Nefunkční SPF?

Vyřešeno885 zhlédnutíDNS
0

Proč emailové schránky přijímají emaily, které jsou odeslány z jiného serveru než je uveden v záznamu SPF?

Nastavení: v=spf1 include:spf.active24.com -all

Testované schránky: gmail.com, active24.com

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 10. 2020
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

chování při neprojití SPF je závislé čistě na příjemci, často jsou pak pravidla u poskytovatelů ignorována navzdory SPF záznamu popř. je soft fail (~) i hard fail () vyhodnocován totožně nebo je jen upravena hodnota spam score popř. SPF vůbec nerespektují.

U některých poskytovatelů by pak případně mohly dopomoci i pravidla DMARC záznamu.

Doporučuji nejprve prověřit hlavičky příchozích zpráv ohledně vyhodnocení SPF testů a případně se doptejte přímo u poskytovatelů mailových služeb, jakým způsobem zprávy vyhodnocují.

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 10. 2020
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud máte v SPF záznamu domény nastaven hardfail a někdo zašle podvržený e-mail z Vaší domény (z nepovolených adres), pak dojde k zamítnutí e-mailu přímo na mailserveru a nebude tedy do schránek hostovaných u nás doručen.

Role: Podpora
PK265670 Odpověděl na otázku 25. 9. 2020
0

Jak takováte záznamy vyhodnocují („respektují“) emailové schránky WEDOS? Děkuji.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 25. 9. 2020