Nefunkční web, err 503.

Vyřešeno192 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den. Máme u vás nainstalovaný a už asi rok funkční wordpress. Včera od toho kolega nějak sáhl a pak zjistil, že to přestalo fungovat. Kolega není možná úplně zdatný, já bych měl mít zkušeností víc, takže po chvilce laborování můžu konstatovat, že nerozumím tomuto stavu:

  • na ftp vidím, že WP leží v podsložce /domains/nase-domena.com. Důvod neznám, ale fungovalo to, tak je to asi jedno.
  • v rootu webu jsou tři různé verze htaccessu, všechny ale přejmenované tak, aby nefungovaly
  • pak je tam index.php, kde je teď kromě mnou zakomentovaného kódu jen echo “test”;

Když se za tohoto stavu pokusím web otevřít, dostanu chybu 503. Nemám pro to vysvětlení, protože nevím o ničem, co by mohlo způsobit, že index.php nezafunguje.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
13.28K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

  • umístění ve /www/domains/nazev-domeny.tld je v pořádku
  • funguje jen .htaccess, přejmenování původních se dělá pro zachování zálohy
  • to je špatně, v index.php by měl být kód WordPressu, zřejmě někdo testoval změnu v kódu
  • zkuste si změnit verzi PHP, možná není pro váš web kompatibilní

Volba “Je soukromá?” umožňuje zvolit, zda bude otázka veřejně viditelná, nebo jen pro moderátory (a pochopitelně autora). Jste na veřejném fóru. Nevím, jakou chybu máte na mysli, přijde vám popisek zmatečný?

Chat je k dispozici v nadpisu u každé služby v zákaznické administraci.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
Vybral nejlepší odpověď
0
13.28K - WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

odkaz na chat ukazuji na screenshotu.

Každý příspěvek čeká na moderování, proto vám pravděpodobně zmizel.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
publikoval nový komentář

Ok, díky, omlouvám se za netrpělivost 🙂

0

Před chvilkou jsem sem vložil dotaz, a ten zmizel, proč se tak prosím stalo? chvilku byl vidět jako že je před schválením, a pak zmizel úplně… doufám že tedy nebyl nějak smazán, či co….

Prosím kde se dá najít chat se zákaznickou podporou?

Moc děkuji

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

Dobrý den,

jak píšete výše toto: “Chat je k dispozici v nadpisu u každé služby v zákaznické administraci.”

kde to prosím je? nemůžu to tam nikde najít 🙂

kde prosím získat podporu v nastavení .htaccess? nikde tu nic není přehledně napsané. Například jsem si nainstaloval WP standard způsobem, ale stále se na fendu zobrazuje statický index.html. Jak nastavit aby se zobrazoval wordpress web? to samé pro subdoménu, taky se ukazuje index.html, místo webu co je nastaven ve WP přes multisite…

díky moc  za pomoc, jsem bezradný, raději bych to řešil s někým na tom chatu, aby to bylo rychleji. Díky moc

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

Dobrý den. Vyřešil jsem to vytažením WP z podsložky do rootu webu a obnovením default htaccessu. Zdá se, že všechno funguje.

Fungování fóra okomentuju jinde, poznámek budu mít víc a předpokládám, že někde najdu vhodnější sekci.

Díky.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

Ještě dodám, že zrušením 24/7 online supportu přicházíte o významné plus a stáváte se jedním v mnoha hostingů, které si rovnocenně konkurují a jeden může být nahrazen druhým.

Asi bych dokázal pochopit, co vás k té změně vedlo, ale to neznamená, že nad tím mávnu rukou.

A jedno malé WTF:

“Je soukromá?
Viditelné pro vás, admina a autora”

Netuším co tím chtěl básník říct. Předpokládám, že autorem nově přidaného příspěvku je autor. A jestli je dotaz běžnému kolemjdoucímu neviditelný, no, kdybych věděl, že je, mohl bych třeba uvést, o jakou doménu se jedná, což může být docela relevantní informace. Tomuhle nerozumím a je to vaše chyba.

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

“pro vás a autora”
Můžete odpovídat na dotaz i když nejste autor otázky. Pak bude obsah viditelný i vám.

Categories