Nefunkční web – pozastaven pro neuhrazenou fakturu

Vyřešeno1.10K zhlédnutíWebhosting
0

Zdravím a přeji hezký den.

Uhradil jsem Vámi zaslanou fakturu za poskytnuté služby vložením na Váš účet v hotovosti na pobočce Fiobanky. Bohužel jsem si nevšiml, že byla uhrazena částka 479,- CZK na místo 479,16 CZK.

Poraďte prosím jak postupovat dále abych mohl i nadále využívat služby webhostingu.

S pozdravem

Pavel Jurča

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 1. 2020
0
514 Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud nám napíšete variabilní symbol, tak můžeme web dočasně spustit, aby to fungovalo, než přijde ten doplatek. Případně se potom po svátcích dohodněte na fakturačním oddělení, ale web do té doby může fungovat.

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 1. 2020
0
1.53K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

je potřeba nedoplatek uhradit. Pokud vaše banka nepodporuje odeslání takové částky můžete poslat více a přeplatek vám bude vrácen. Platbu odešlete na stejný VS jako původní.

Role: Podpora
LV259412 Odpověděl na otázku 25. 12. 2019