Nefunkčnost odesílání emailu z aplikace
Dobrý den,
již velmi dlouhou dobu používám odesílání mailů přes SMTP wedosu s portem 587 za použití tls. Vše fungovalo až do dneška, kdy při odesílání mailu dostávám v logu chybu „Unable to connect via TLS“. Jak je možné, že bez jakéhokoliv zásahu přestane z ničeho nic fungovat dle dokumentace funkční připojení a odesílání emailu přes SMTP?
4 Answers
Dobrý den,
na vině pak nejspíše bude aktualizace kořenového certifikátu Lets Encrypt, který většina webů používá a při komunikaci pak není nový kořenový certifikát rozpoznán a není tak důvěryhodný.
Váš web pak běžím na starším hardware, kde tento problém aktuálně stále řešíme a nejspíše pomůže až automatická migrace na nový server, na které pracujeme, ale momentálně nedokáži říci, kdy přesně budou služby zmigrovány. Případně tedy dočasně u webů musíte nějakým způsobem ověření vypnout, záleží na implementaci. Možné to je např. pomocí
stream_context_set_option($context, 'ssl', 'verify_peer', false);
Dobrý den,
pravděpodobně mám stejný problém. Používám e-mail na wedosu – psaní a příjem normálních zpráv funguje bez potíží. Pokud se ale má použít e-mail přes aplikaci (rezervační systém), píše mi to následující:
Heads up! The last email your site attempted to send was unsuccessful.
Email Source: Booked Mailer: Ostatní SMTP SMTP Error: Could not connect to SMTP host.
Jedná se o hosting www.vetallia.cz. Zpětně zjišťováno se hlášení o problému poprvé objevilo už 30.9. odpoledne, bohužel jsem na to přišla až 2.10.
Dobrý den,
problém je s připojením a odesíláním emailu na webu. Do kdy by to bylo možné opravit (vygenerovat nový certifikát)?
Dobrý den,
jde o chybu způsobenou změnami v certifikátu Let’s Encrypt, které se nám bohužel nepodařilo včas podchytit.
Pozorujete chybu připojení na webu, nebo v poštovním klientu?