Nefunkčnost odesílání emailu z aplikace

Vyřešeno1.25K zhlédnutíWebhostingsmtp TLS
1

Dobrý den,

již velmi dlouhou dobu používám odesílání mailů přes SMTP wedosu s portem 587 za použití tls. Vše fungovalo až do dneška, kdy při odesílání mailu dostávám v logu chybu „Unable to connect via TLS“. Jak je možné, že bez jakéhokoliv zásahu přestane z ničeho nic fungovat dle dokumentace funkční připojení a odesílání emailu přes SMTP?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 7. 10. 2021
0
43.69K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

na vině pak nejspíše bude aktualizace kořenového certifikátu Lets Encrypt, který většina webů používá a při komunikaci pak není nový kořenový certifikát rozpoznán a není tak důvěryhodný.

Váš web pak běžím na starším hardware, kde tento problém aktuálně stále řešíme a nejspíše pomůže až automatická migrace na nový server, na které pracujeme, ale momentálně nedokáži říci, kdy přesně budou služby zmigrovány. Případně tedy dočasně u webů musíte nějakým způsobem ověření vypnout, záleží na implementaci. Možné to je např. pomocí

stream_context_set_option($context, 'ssl', 'verify_peer', false);

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 7. 10. 2021
0

Dobrý den,

pravděpodobně mám stejný problém. Používám e-mail na wedosu – psaní a příjem normálních zpráv funguje bez potíží. Pokud se ale má použít e-mail přes aplikaci (rezervační systém), píše mi to následující:

Heads up! The last email your site attempted to send was unsuccessful.

Email Source: Booked
Mailer: Ostatní SMTP
SMTP Error: Could not connect to SMTP host.

Jedná se o hosting www.vetallia.cz. Zpětně zjišťováno se hlášení o problému poprvé objevilo už 30.9. odpoledne, bohužel jsem na to přišla až 2.10.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 3. 10. 2021
0

Dobrý den,

problém je s připojením a odesíláním emailu na webu. Do kdy by to bylo možné opravit (vygenerovat nový certifikát)?

Role: Zákazník
TJ285257 Edited comment 5. 10. 2021
0
91.61K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jde o chybu způsobenou změnami v certifikátu Let’s Encrypt, které se nám bohužel nepodařilo včas podchytit.

Pozorujete chybu připojení na webu, nebo v poštovním klientu?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 1. 10. 2021