Nejde mi změnit telefonní číslo ani email
Dobrý den,
Nejde mi změnit telefonní číslo ani email a v zákaznické administraci je napsáno. POZOR! Fakturační údaje již není možné měnit, protože již existují nějaké účetní doklady k tomuto zálohovému účtu. Pokud potřebujete nějakou změnu provést, kontaktujte nás.
Co s tím mám dělat?
Role: Administrator
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PŘ140434 Vybral nejlepší odpověď 2. 7. 2019
1 Odpověď
Dobrý den,
pokud chcete skutečně měnit fakturační údaje na zál. účtu a zál. účet využíváte pro úhradu služeb WEDOS, pak nás prosím kontaktuje autorizovaným požadavkem přes kontakní formulář. Zde sepište konkrétní údaje, které se mají změnit a svůj požadavek odešlete.
Prosíme, abyste nezaměňovali změnu fakturačních údajů u konkrétních služeb (Webhosting, doména, VPS, Dedikovaný server, WEDOS Disk). Tato změna se řeší v samostnaném vlákně.
admin Změnil status na publikováno 27. 9. 2019