Nejde mi změnit telefonní číslo ani email

Vyřešeno2.01K zhlédnutíFakturacezálohový účet změna fakturačních údajů
0

Dobrý den,

Nejde mi změnit telefonní číslo ani email a v zákaznické administraci je napsáno. POZOR! Fakturační údaje již není možné měnit, protože již existují nějaké účetní doklady k tomuto zálohovému účtu. Pokud potřebujete nějakou změnu provést, kontaktujte nás.

Co s tím mám dělat?

Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PŘ140434 Vybral nejlepší odpověď 2. 7. 2019
0
9.44K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud chcete skutečně měnit fakturační údaje na zál. účtu a zál. účet využíváte pro úhradu služeb WEDOS, pak nás prosím kontaktuje autorizovaným požadavkem přes kontakní formulář. Zde sepište konkrétní údaje, které se mají změnit a svůj požadavek odešlete.

Prosíme, abyste nezaměňovali změnu fakturačních údajů u konkrétních služeb (Webhosting, doména, VPS, Dedikovaný server, WEDOS Disk). Tato změna se řeší v samostnaném vlákně.

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
admin Změnil status na publikováno 27. 9. 2019