Nejde přeposílán emailu
Dobrý den,
nastavím-li v sekci „Nastavení přesměrování“ přesměrování emailu, nic se nestane. Emaily se mi ztrácí. Co prosím s tím?
8 Answers
Dobrý den,
doporučuji v DNS domény nastavit výchozí SPF záznam
Název TTL Typ Data (prázdný) 300 TXT v=spf1 mx a include:_spf.we.wedos.net -all
dle
E-maily – Nastavení SPF záznamu
Práce s DNS záznamy | 1. Základní záznamy
Změna se projeví do 60 minut.
tak jsem to zkoušel všema možnýma přesměrováníma, prostě to nejde….gmail smaže vše kde není adresát totožný s daným emailem….jde nějak změnit uvedeného adresáta v případě zaslání na cokoliv@doména.cz
Dobrý den,
pokud tedy Vašemu nastavení rozumím správně, měl by mail poslaný na doménu atelierjaroslav.cz být nejprve přesměrovaný na atelier-jaroslav.cz a odtud jej stahujete přes POP3 na Gmail, je to tak?
Pokud pozorujete problémy s přeposíláním jako takovým (tedy když máte nastavené přeposlání na doméně nebo mailové schránce), nastavte na dané doméně SPF záznam podle tohoto návodu, jak už Vám odpovídal kolega.
Pokud je problém se stažením zprávy do Gmailu (protože, jak píšete, ve Webmailu zprávu vidíte, ale do Gmailu už nedorazí), zkontrolujte nastavení Gmailu jako klienta:
- Uživatelské jméno je celá e-mailová adresa, ze které má Gmail zprávy stahovat.
- POP3 server máte nastavený na wes1-imap.wedos.net
- Používáte porty a zabezpečení:
995 SSL/TLS
110 STARTTLS
Pokud Gmail stahuje zprávy přes POP3, měly by po úspěšném stažení z původní schránky zmizet (pokud toto běžné chování Gmail nějak dál neupravuje).
S Vaším řešením Vám pomoct nedokážu, přijde mi velmi složité. Čeho přesně se snažíte na jednotlivých adresách docílit?
Přeposílání e-mailů můžete nastavit přímo na dané schránce podle tohoto návodu. Pokud nebude fungovat to (včetně SPF záznamu na doméně, ze které přeposíláte), tak mě bohužel žádné jiné řešení nenapadá.
Jádro pudla není v „přeposlání“ ve smyslu přijmout a předat dál ale o „přeadresování“ ve smyslu: Když není cílový email, přepíšeme adresáta na stoklasa@atelier-jaroslav.cz.
Analogicky řečeno potřebuju sekretářku, která by dopis rozbalila, znovu zabalila a poslala na jinou adresu.
Současná situace je taková, že sekretářka dopis ani nerozbalí a hodí do oné jiné schránky. Příjemce (gmail) si pak myslí že jde o omyl a dopis vyhodí. Obálka skutečně musí být nadepsáná adresou se kterou hovoří gmail.
Dobrý den,
obávám se, že přeadresování jako takové na straně mailserveru nastavit nepůjde, webhosting je sdílená služba a takové nastavení není dostupné. Pokud Google akceptuje jen jednu konkrétní schránku na doméně – tedy např. stoklasa@atelier-jaroslav.cz, tak s tím mnoho nenaděláte. Při přeposílání je zachována adresa původního příjemce.