Nejde příchozí pošta

Vyřešeno168 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, kolegovi přestala fungovat příchozí pošta na adresu: j**a@k****e**s.cz

Přihlašuje se přímo přes webmai.wedos, schránka plná není, ostatní schránky fungují normálně.

Kde je problém? Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď

E-mail jsem anonymizoval a otázku zveřejnil, aby mohla sloužit všem uživatelům webu.

0
5.42K - WEDOS Internet, a.s. 3 Comments

Dobrý den,

je jedinným uživatelem této schránky ? Nemá na některém ze zařízení nastaven poštovní klient, například outlook ?

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/pustili-jsme-se-do-vlastni-icann-akreditace Vizitka: Programátor | Začali jsme proces akreditace ICANN...
Vybral nejlepší odpověď

Ano, je jediným uživatelem, v žádném poštovním klientovi schránku nastavenou nemá, přistupuje pouze přímo přes rozhraní wedos. Poslední příchozí zprávu dostal v listopadu (schránku používal dosud pouze jako sekundární), pak mu přestala příchozí pošta chodit, odchozí funguje, v nastavení prý nedělal nic.

Pokud funguje přeposílání a pokud používáte pouze webmail, pak si zkontrolujte filtry jestli tam není nějaké nechtěné nastavení https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-pravidla-a-filtry

a případně ve webmailu zkontrolujte, jestli jsou emaily řazeny chronologicky, je možné, že jste jen omylem změnili řazení emailů například dle předmětu. Tj. stačí v dané liště kliknout na datum a řazení se změní dle data

Vyřešeno, problém byl ve filtru, moc děkuji.

0

Odesílateli nic zpět nechodí, zkoušeli jsme z různých adres.

Přesměrování funguje.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
5.42K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Chodí odesílateli nějaký log o nedoručitelnosti ? Případně funguje nastavené přesměrování na dané schránce ?

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/pustili-jsme-se-do-vlastni-icann-akreditace Vizitka: Programátor | Začali jsme proces akreditace ICANN...
Odpověděl na otázku
0

Ne, to se nemění.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
5.42K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud novou zprávu nevidí v seznamu, když jste ve webmailu mění se číslo vedle schránky „Doručené (INBOX)“ ? Tzn. v případě příkladu po doručení bude 77.

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/pustili-jsme-se-do-vlastni-icann-akreditace Vizitka: Programátor | Začali jsme proces akreditace ICANN...
Odpověděl na otázku
0

Žádné hlášky, ale teď koukám, že má zaplněno 100 MB. V nastavení schránek nemá zadaný limit a celá doména je na 55%, ale nebude přesto problém v zaplnění schránky?

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
17.24K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

objevují se nějaké chybové hlášky?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
Odpověděl na otázku

Categories