Nejdou nám emaily

Vyřešeno1.71K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den. Nejdou nám emaily, nějaký výpadek?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 9. 3. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud má kdokoli stejný problém, příčinou je použití vzorových adres z našeho návodu na nastavení Outlooku. Adresy patřily webhostingu, který byl dnes ráno smazán, tedy přestaly platit. Doporučujeme si zjistit poštovní adresy vašeho webhostingu a využít je. Mělo by být možné je ve vašem poštovním klientovi snadno upravit.

Původní adresy, uváděné v návodu, jsme uvedli opět do provozu, tedy by pošta měla všem začít fungovat bez jakýchkoli úprav. I tak ale důrazně doporučujeme zjistit si své adresy a přenastavit si e-mailové klienty.

Zjistíte je v e-mailu o zřízení webhostingu nebo v zákaznické administraci dle obrázkového návodu:

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 9. 3. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte si prosím správnost zadání poštovních serverů. Správné údaje zjistíte ve vaší zákaznické administraci nebo v e-mailu o zřízení webhostingu.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 odznačil odpověď jako nejlepší 9. 3. 2020
0

Dobrý den, máme stejný problém, také nám nejdou emaily přibližně na 20ti počítačích i přes správné nastavení v Outlooku, ale ve webovém rozhraní fungují.

Role:
RM130195 Změnil status na publikováno 9. 3. 2020
0

Dobrý den, mě také nejdou v Outlooku a včera večer vše v pořádku.

Role: Zákazník
JB152874 publikoval nový komentář 30. 11. 2020