Nejdou nám emaily

Vyřešeno1.23K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den. Nejdou nám emaily, nějaký výpadek?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 9. 3. 2020
0
RM130195 44.87K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud má kdokoli stejný problém, příčinou je použití vzorových adres z našeho návodu na nastavení Outlooku. Adresy patřily webhostingu, který byl dnes ráno smazán, tedy přestaly platit. Doporučujeme si zjistit poštovní adresy vašeho webhostingu a využít je. Mělo by být možné je ve vašem poštovním klientovi snadno upravit.

Původní adresy, uváděné v návodu, jsme uvedli opět do provozu, tedy by pošta měla všem začít fungovat bez jakýchkoli úprav. I tak ale důrazně doporučujeme zjistit si své adresy a přenastavit si e-mailové klienty.

Zjistíte je v e-mailu o zřízení webhostingu nebo v zákaznické administraci dle obrázkového návodu:

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 9. 3. 2020
0
RM130195 44.87K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte si prosím správnost zadání poštovních serverů. Správné údaje zjistíte ve vaší zákaznické administraci nebo v e-mailu o zřízení webhostingu.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
RM130195 odznačil odpověď jako nejlepší 9. 3. 2020
0

Dobrý den, máme stejný problém, také nám nejdou emaily přibližně na 20ti počítačích i přes správné nastavení v Outlooku, ale ve webovém rozhraní fungují.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 9. 3. 2020
0

Dobrý den, mě také nejdou v Outlooku a včera večer vše v pořádku.

Role: Zákazník
JB152874 publikoval nový komentář 30. 11. 2020

Tak teď jsme to pár lidem přenastavil podle toho, jak je to v Adrese služeb a funguje nám to.
Nepochopím , jak je to možné, že se to „samo změnilo“

Nic se „samo nezměnilo“. V návodu byly uvedené ukázkové adresy, které patřily skutečnému webhostingu. Ten webhosting již není využívaný a dnes byl smazán, tím se znefunkčnily i související adresy serverů. Každý uživatel by měl použít své vlastní adresy, přidělené k jeho webhostingu, návod na to upozorňuje.

Změnilo, včera jsme měli v Adrese služeb jiná data (čísla), než dnes.

Nehledě na to, že nevím, proč bychom měli cokoli přenastavovat podle nějakých návodů, když nám služba do včerejška fungovala řadu měsíců.

tragické fungování podpory firmy WEDOS