Nelze přijímat emaily na webmailu
Dobrý den,
zřídila jsem si webmail a vymyslela heslo. Z webmailu mi jdou odesílat emaily, ale žádný email z jiného serveru nepřijde. A tak jsem podle https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-mozilla-thunderbird/ vytvořila poštovní účet, ve kterém se mi nedaří přihlásit do e-mailu. Objeví se okénko „Poštovní serveru vyžaduje heslo: Zadejte vaše heslo pro účet blabla@blabla.net na serveru imap-230728.m28.wedos.net:“ Zkoušela jsem mnou vymyšlené heslo stejné jako u webmailu, heslo k webhostingu i heslo k přihlášení se do wedos, ale žádné nefunguje. Uživatelské jméno při vytváření poštovního účtu jsem podle návodu zadala celé tzn. blabla@blabla.net, tedy můj webmail. Když dám možnosti – nastavení účtu, jako název účtu mám název mého webmailu, emailovou adresu také webmail, odchozí server smtp-230728.m28.wedos.net – ten co mi byl zaslán při zřízení webhostingu, port jsem zadala 587, zabezpečení spojení: STARTTLS, způsob autentizace: heslo, zabezpečený přenos, server příchozí pošty imap-230728.m28.wedos.net (zaslán při zřízení webhostingu), port:143, zabezpečení spojení: STARTTLS, způsob autentizace: heslo, zabezpečený přenos.
Kde by mohla být chyba, proč se nelze přihlásit do poštovního účtu u thunderbird, když přihlášení se stejnými údaji do webmailu funguje? Mají být přihlašovací údaje do thunderbird stejné jako do webmailu? Pokud ne, tak jaké jiné by to měly být? Je nějaká jiná možnost, jak napravit, proč nelze na webmailu přijímat emaily?
Děkuji za pomoc.
1 Odpověď
Dobrý den,
Problém je způsoben tím, že ještě nedošlo k verifikaci domény. Na e-mail majitele domény byl odeslán e-mail (anglický), ve kterém je potřeba kliknout na odkaz a tak provést verifikaci. Po verifikaci bude doména funkční do 48 hodin.
Informace o verifikaci jsou uvedeny zde („Ověření kontaktních údajů“): https://kb.wedos.com/cs/domeny/gtld/zakladni-informace.html
Odesílatel je:
reminder@registrant-verification.com