Nelze přijímat maily v Thunderbirdu
Dobrý den,
čas od času se mi stane, že mě Thunderbird vyzve, abych schválil bezpečnostní výjimku. Obvykle pak funguje dál. Teď ovšem fungovat přestal. Mohu odeslat mail, ale neuloží se do odeslané počty (příjemci dorazí). Musím ho manuálně uložit. Mail nepřijmu. Nevidím ani uložené šablony. Přes webové rozhraní se do mailu normálně dostanu a vše funguje. Do Thunderbirdu stahuji poštu z celkem sedmi mailových účtů a všechny fungují bezchybně po řadu let. Zlobí jen Wedos (vcelku pravidelně – řeším tak 3-4x za rok). Jak si mám tedy Thunderbird nastavit, aby spolupracoval s Wedos mailem?
2 Answers
Dobrý den,
Zkontrolujte, prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.