Nelze se připojit na webhosting přes FTPS

Vyřešeno3.60K zhlédnutíWebhostingcertifikát FTPS webhosting
0

Dobrý den,

už několikátý den se nemohu připojit na žádný ze svých webhostingů přes FTPS. Filezilla píše, že problém je s certifikátem. Pokud zkusím certifikát stáhnout (přes openssl nebo ftpl), zdá se, že je certifikát nedůvěryhodný. Nemůže to souviset s expirací kořenového certifikátu viz https://letsencrypt.org/docs/dst-root-ca-x3-expiration-september-2021/ ?

Včera jsem kontaktoval podporu na chatu a řekli mi, že provádíte migraci a že pravděpodobně dojde k nápravě „snad do konce týdne“. To je pro mě těžko akceptovatelné. Krom toho podle všeho byl jeden z hostingů již migrován (alespoň je u něj vidět PHP 8, což předtím nebylo).

Předem děkuji za informaci.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2021
-1
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 3 Comments

Dobrý den,

dle řešení u uživatele DK59694 je problém v uložišti certifikátů, který mají někteří FTP klienty. Toto uložiště je potřeba promazat a poté připojení funguje v pořádku.

https://forum.filezilla-project.org/viewtopic.php?t=10212

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2021
1

OK, ale pak bych uvítal, kdybych znal alespoň přibližnou délku výpadku (ideálně konkrétních webhostingů, neboli jak postupuje migrace) nebo jak poznám, že už je migrace dokončena – vyjma rady, že už bude problém s certifikátem vyřešen, protože co když nebude? Z mého pohledu je to nefunkční 5 dní a z dosavadní komunikace to vypadá, že to ještě dalších 3 – 5 bude trvat, je to tak?

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 5. 10. 2021
1

Mam stejny problem. Nemuzu se prihlasit z Filezilla.

Debugovaci log z Filezilly rika chyba s certifikatem:

17:58:11 Trace: Protocol: TLS1.2, Key exchange: ECDHE-SECP384R1-RSA-SHA384, Cipher: AES-256-GCM, MAC: AEAD
17:58:11 Trace: tls_layer_impl::verify_certificate()
17:58:11 Error: Failed to extract certificate trust path
17:58:11 Trace: tls_layer_impl::failure(0)
17:58:11 Status: Connection attempt failed with „ECONNABORTED – Connection aborted“.

Role: Zákazník
VB215108 publikoval nový komentář 5. 10. 2021
0

Dobrý den,

tak výpadek služby trvá již tři týdny, migrace nepomohla. Na mail (viz výše) už jsem žádnou odpověď nedostal… Uvítal bych, kdyby tady někdo zveřejnil, jaký bude postup. Jestli to řešit nehodláte, tak to klidně řekněte, nemám s tím problém. Ale čím déle budete problém ignorovat, tím více lidí jej pocítí…

Role: Zákazník
DK59694 publikoval nový komentář 19. 10. 2021
0

Mně to to také přestalo fungovat.
A ani po migraci na nový server to není funkční.
Bez SSL/TLS je přihlášení v pořádku.
Hlavně by to chtělo i informovat podporu, která radí takové věci jako změnu hesla apod.

Role: Zákazník
LB285258 Změnil status na publikováno 16. 10. 2021
0
43.69K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

V současné době řešíme migraci všech webhostingů na nové servery, kde by měl být problém s certifikátem vyřešen.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 5. 10. 2021
0

Nainstaloval jsem si novou instanci FileZilly do virtuálky. Pak mi to napíše, že je certifikát neznámý, a pokud se podívám na detaily, tak vidím, že používáte Let’s Encrypt kořenový certifikát, kterému vypršela platnost 30. září. Přesně, jak jsem na to upozorňoval podporu včera a jak píšu úplně na začátku.

Role: Zákazník
DK59694 publikoval nový komentář 5. 10. 2021