Nemohu se přihlásit do mailu pomocí platných hesel

Vyřešeno803 zhlédnutíWEDOS Cloud
0

Nemohu se přihlásit do mailu pomocí platných hesel. Hesla jsme neměnili. Prosím pomoc

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
110.92K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud se nemůžete přihlásit do e-mailu a víte jistě, že nedošlo ke změně hesla, nejčastější příčinou bývá expirace webhostingu. Tu zkotrolujete v zákaznické administraci v detailu služby:

Pokud je u expirace červeně -2 dní a více, webhosting byl pozastaven, včetně e-mailů. Službu stačí uhradit, systém hosting zprovozní do 1 hodiny od přijetí platby.

Pokud hosting ani nevidíte v seznamu, uběhlo od expirace víc než 30 dní (7 dní u dobíhající služby) a webhosting byl nenávratně smazán.

Pokud hosting není pozastavený a problém s e-maily přetrvává, kontaktujte nás přes formulář. Uveďte název schránky (schránek), přes jakého klienta se přihlašujete, a jakou pozorujete chybovou hlášku.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022