Nemožnost přihlášení k Wedos disku

Vyřešeno949 zhlédnutíWEDOS disk
0

Dobrý den!

Po výpadku interenetu ze strany poskytovatele nemůžeme připojit některé PC znovu k Wedos disku. Počítače Hlásí, že k připojení není k dispozici dostatek prostředků. PC restartuji, takže by k zahlcení třeba paměti nemělo dojít.

Nekontrolujete přeba IP adresu, ze které se k disku připojujeme? 2PC jsou připojeny, 3 PC se přopojit nedaří.

Děkuji za odpověďˇ!

T. Svoboda

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
55.30K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

tento problém je nejčastěji způsoben zařízením, ze kterého se na daný disk připojujete. Doporčujeme zkusit zařízení restartovat/promazat cache apod. Případně se zkuste připojit přes jinou síť.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0

Stává se mi přesně to samé, čas od času se to stane a z určitého PC se tam prostě nedá dostat. Nikdy jsem nepochopil důvod, proč to někdy nejde.

Další zajímavý neduh, který se mi děje tak už asi 6 – 9 měsíců je: – mám nastaveno zálohování mailserveru na Wedos Disk. Je tam zadaná UNC cesta, která je správná, jméno, správné heslo. Jednou za týden se dělá kompletní záloha mailserveru, denně se dělají rozdílové zálohy. Ty rozdélové denní zálohy se vždycky normálně udělají. Ta kompletní se neudělá a přijde chybové hlášení, že na disku není místo (to není pravda). Takže v podstatě to dělá automaticky pouze dílčí zálohu a když chci kompletní zálohu, jednou za čas si vzpomenu, přihlásím se do administrace mailserveru a zmáčknu v něm tlačítko „zálohovat nyní“. To spustí kompletní zálohu a ta se normálně udělá! Cestu k disku, jméno, heslo, nikde nic neměním, je to tam uloženo roky ani jsem s tím nehnul. Kompletní záloha se automaticky neudělá, ale ručním spuštěním se normálně udělá. Nechápu, kroutím nad tím hlavou celou dobu. Třeba před rokem to fungovalo normálně aniž bych na to šáhnul a od té doby jsem nikde nic nezměnil v žádném nastavení…. „A pak se v tom vyznejte, pane doktore….. „

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 26. 3. 2022
0

Omlouvám se, ale připojení opět po nějaké době funguje.

S pozdravem!

T. Svoboda

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 25. 3. 2022