Nenačítá se stránka po přihlášení

1.96K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

již 10 dní se nemohu dostat na stránku administrace webu – login php.

Neustále se mi jen zobrazuje načítání. Viz příloha.

Můžete mi prosím poradit?
Jedná se o web mysljevyhra.cz

Děkuji, S pozdravem Gabriela

Role: Zákazník
GJ283779 Odpověděl na otázku 17. 9. 2020
0

Už mi to funguje 🙂 Děkuji moc za pomoc 🙂

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 17. 9. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

web i administrace je v pořádku. Zkusil jsem Vám uvolnit cache webu. Zkuste to tedy prosím znovu, případně se přesvědčte zda jste opravdu obnovila stránku bez cache (pro prohlížeč chrome – SHIFT + F5)

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 17. 9. 2020
0

Ano, přesně jak píšete, po přihlášení nastává problém. Tuším, že při posledním zdařilém přihlášení se mi nabídla možnost nové verze a od té doby už se nenačítá.

Zapnuto, pokud mi můžete takto pomoci, budete moc laskav, děkuji.

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 17. 9. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

samotná stránka /wp-login.php se Vám načte a problém nastane až po zadání přihlašovacích údajů? Pokud ano, bude problém v nějakém pluginu či šabloně. Nevyužíváte nějakou šablonu od Miowebu či něco podobného?

Případně nám aktivujte dočasný přístup na FTP – https://client.wedos.com/webhosting/ftp-internal.html?web_id=250955
pokusíme se problém vyřešit.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 17. 9. 2020
0

Máte to dobře vychytané..nikdo se k vám nedostane..žádné telefonní číslo nikde! Jak si mám poradit, když vaše odpovědi neodpovídají mému dotazu? Tak skrytou komunikaci, když je vás tam jak vlků jsem ještě nezažila!

Role: Zákazník
JŠ255861 publikoval nový komentář 17. 9. 2020
0
4.88K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste to ještě z jiného zařízení popřípadě z telefonu.

Role: Podpora
MN270053 Odpověděl na otázku 16. 9. 2020
0

Dobrý den, díky za radu. Vyzkoušela jsem, ale bohužel nepomohlo.

Dělá to i na jiném prohlížeči.

Můžete mi prosím ještě nějak poradit?

Děkuji.

Role: Zákazník
MN270053 Změnil status na publikováno 16. 9. 2020