Neplatný certifikát u e-mailu na WMS

Vyřešeno3.37K zhlédnutíWMS
0

Dobrý den,

přidal jsem do Outlooku 2016 nový e-mail založený na WMS (IMAP: wes1-imap-stnd.wedos.net, SSL 993).

„Server, ke kterému jste připojeni, používá certifikát zabezpečení, který nelze ověřit. Cílový hlavní náze je nesprávný. Zobrazit certifikát. Chcete tento server nadále používat? ano-ne“

Instalace nabízeného certifikátu (do jakéhokoli úložiště) nepomáhá. V detailu je napsáno „Vystaveno pro *.m0.wedos.net“ (od Let’s Encrypt Authority X3). Vypnutí Avastu nepomohlo, ani vypnutí skenování SSL Avastem, ani instalace certifikátu Avastu). Root certifikát wedosu podle návodu https://kb.wedos.com/cs/webhosting/zakladni-informace-webhosting/certifikacni-autorita-wedos/ taky nepomohl.

Můžete mi, prosím, poradit?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 11. 11. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

zkuste prosím použít následující servery
IMAP: wes1-imap.wedos.net
SMTP: wes1-smtp.wedos.net

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 11. 11. 2020
0

Dobrý den, platí to, co jsem psal v původním příspěvku:

přidal jsem do Outlooku 2016 nový e-mail založený na WMS (IMAP: wes1-imap-stnd.wedos.net, SSL 993)

Kde použitou adresu uvádím: wes1-imap-stnd.wedos.net. V původním příspěvku je vidět i to, že certifikát je vystaven pro *.m0.wedos.net. Zkoušeno na více počítačích u více WMS emailhostingů.

Role: Zákazník
VV251708 publikoval nový komentář 30. 6. 2022
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

měli jsme na mysli, že možná používáte adresy ve formátu např. imap.vasedomena.tld

Takové adresy jsou dostupné, ale nebude pro ně platit certifikát. Správné adresy najdete v e-mailu o zřízení webhostingu nebo v zákaznické administraci v detailu webhostingu v části Adresy služeb.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 16. 9. 2020
0

Dobrý den,

přenos e-mailů funguje (příjem i odesílání – IMAP 993/SSL a SMTP 465/SSL), ale neustále musím potvrzovat, že chci serverům důvěřovat, protože certifikáty jsou neplatné, viz přiložený screenshot původního dotazu.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 2. 9. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

máte správně nastaveny smtp/imap/pop3 servery ?

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MS126392 odznačil odpověď jako nejlepší 2. 9. 2020