Neprichádza mail

Vyřešeno807 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý deň, prosím s týmto si neviem rady.

Vo wordpresse, kontaktnom formulári mám nastavený firemný mail. V administrácii klasicky vytvorený ako vždy. No keď to testujem, ani jeden z vyplnených formulárov mi neprišiel.
V momente ako email zmením napríklad na svoj gmail, tak na ten to príde bez problémov z formuláru. Viete prosím poradiť?

Ďakujem!

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 29. 4. 2022
0
43.59K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

Nejdříve správně nastavte SPF, ten máte špatně. SPF zadejte ve tvaru:

v=spf1 a mx include:_spf.we.wedos.net ip6:2a02:2b88:1:4::bc ~all

Po nastavení v DNS aplikujte změny a vyčkejte cca 1 hodinu, než se změny plně projeví.

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 29. 4. 2022
0
90.49K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nastavte na doméně SPF záznam podle tohoto návodu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 8. 2. 2022
0

Toto bohužiaľ nezabralo. Nechápem prečo to aj tak pri iných doménach funguje a tu nie. Všetko mám rovnako..

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 9. 2. 2022
0

Jednoducho webka to neodosiela z mailu hostingu @domena.sk ale z hoci akého iného mailu to web odošle.

Role: Zákazník
DM76707 publikoval nový komentář 9. 2. 2022
0
43.59K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

jaký port a zabezpečení máte ve formuláři nastaveno?

Role: Podpora
DM76707 publikoval nový komentář 9. 2. 2022
0

Všimol som si, že web neodošle ani overovací mail na adresu hostingu. Keď tam dám gmail, tak to pošle.

Role: Zákazník
DM76707 publikoval nový komentář 9. 2. 2022