Nepřichází část mailů přes Thunderbird
Zhruba v půlce ledna jsem zjistil, že mi přes Thunderbird nedoráží úplně všechny emaily, které dorazí na webmail. Nastavení u Thunderbirdu jsem prověřil, podle všeho sedí dle instrukcí a nijak jsem ho tedy neměnil. Dřív s tím problém nebyl. Co s tím?
4 Answers
Pokud jste si vytvářel vlastní složky, nic se vám do nich automaticky řadit nebude. Je třeba tam ukládat poštu pomocí filtrů nebo si zvolit výchozí složky ve webmailu https://wmail.wedos.net/ v Nastavení >> Vlastnosti >> Speciální složky
U vlastnich slozek to chapu, ale tyto co pisu jsou defaultni, ty jsem nijak nevytvarel a predtim se „automaticky“ plnily. Jevi se mi to jako nejaka zmena souvisejici s aktualizaci ze strany Thunderbirdu (mj. pisou, ze zabezbeceni TSL/SSL, ktere Wedos pro maily pouziva, je z jejich pohledu uz zastarale), myslel jsem, ze mezi zasvecenci to bude nejak obecneji znamo a poreseno, ale nikde jsem k tomu nic kloudneho nenasel. V jinem klientovi, ktery zkousim, ale nevyhovuje mi uzivatelsky (eM Client) ten problem neni. Zkusim jeste tedy nejak skouknout ty filtry.
Nemam tam zadny filtr nastaveny, chybove hlasky nejsou zadne. Fakticky se mi ale krome prichozi a odchozi posty kdyz jsem zkousel nastavovat ucet nove, ostatni podslozky – Nevyzadana posta, Junk emai, Spam nezaplnuji. Obecne pri zadani stahovani bezi na obrazovce vpostred porad „stahovaci kolecko“, coz tedy driv v Thuderbirdu nikdy nebylo.
Neukládají se vám e-maily ve SPAM koši nebo v nějakém filtru? Zobrazují se nějaké chybové hlášky?