Nepřišly mi platební údaje za objednanou doménu a ani žádné další transakční e-maily

Vyřešeno400 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den, objednala jsem si 2 nové domény a nepřišly mi vůbec platební údaje, nejsou ani ve spamu. Našla jsem nakonec platební údaje v administraci a za novou doménu ryzija.cz jsem zaplatila. Přišly mi hned notifikační e-maily z CZ.NIC, že je doména moje, ale od vás z Wedosu nic. Ve stejné době jsem prodlužovala doménu barboramullerova.cz, kterou mám nastavenou na jiný e-mail, a tam mi všechno dorazilo. Adresa, na kterou mi nic nepřišlo, je barbora.mullerova@atlas.cz. Nevím, zda na Atlas od vás zprávy nechodí, či jen mně… Potřebovala bych pořešit v souvislosti s tím více věcí, prosím tedy o vaši pomoc.

Jednak bych potřebovala vědět, jestli je chyba u vás (nedošlé e-maily) nebo u poskytovatele e-mailu na Atlasu, či jestli je v tom nějaká jiná „zrada“. Podle toho bych si e-mail případně změnila, aby mi zprávy chodily.

Pak bych chtěla stornovat objednávku domény praveja.cz (nebo stačí nezaplatit a zruší se to automaticky)?

Moc děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

Dobrý den, děkuji vám za odpovědi. Kontaktovala jsem podporu Atlasu a zjistilo se, že jsem měla blokované e-maily s koncovkou .com, o čemž jsem netušila. Blokaci jsem zrušila a tím pádem je situace vyřešená. Ještě jednou děkuji a přeji vám hezký den.

Role: Zákazník
Vybral nejlepší odpověď
0
20.81K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ověřte zda kontrolujete správný fakturační email, ten můžete překontrolovat dle návodu zde https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju-sluzeb/

Případně máte všechny údaje v zákaznické administraci – detail služby – levé menu – přehled fakturace.

Pokud jste službu neuhradila tak ji stačí neuhrazovat, případně v ji můžete stornovat v zákaznické administraci v detailu služby.

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Odpověděl na otázku
0
5.95K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

bylo by vhodné kontaktovat přímo @atlas.cz a zeptat se jich na důvod, z jakého důvodu nebyly naše emaily do Vaší schránky na @atlas.cz doručeny, případně se jich zeptat kde skončily.

Z naší strany byly emaily řádně odeslány.

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
Odpověděl na otázku

Kategorie